نمايشگاه و كنفرانس بين المللی كتاب فرانسه
LIVRE PARIS 2019
تور های نمایشگاهی فرانسه
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : پاریس،فرانسه
تاریخ برگزاری : 1 لغایت 3 اردیبهشت 1402

نمايشگاه و كنفرانس بين المللي كتاب فرانسه LIVRE PARIS 2019

نمایشگاه کتاب پاریس یکی از مهم ترین نمایشگاه های کتاب جهان است. امسال، این نمایشگاه بیش از دویست هزار بازدید کننده ر ا از میان عموم مردم به خود جلب خواهد کرد. از این میان 36500 کودک، 12000 دانش آموز، 30000 بازدید کننده ی حرفه ای هستند. بیش از 1200 غرفه دار در غرفه های خود میزبان حضور شما خواهند بود. بازدیدکننده های نمایشگاه می توانند تمام آنچه خانه های انتشاراتی فرانسه برای عرضه دارند را یک جا مشاهده کنند. نمایشگاه کتاب پاریس چند عرصه مختلف رویدادی دارد: عرصه ی نویسندگان، عرصه ی اصلی، عرصه ی کوچک و عرصه ی دیجیتال. هر ساله، پنج دسته بندی محتوایی اصلی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود که کتاب ها در این دسته بندی های محتوایی طبقه بندی می شوند. همچنین هر سال یک کشور و یک شهر در کنار نویسندگان مطرحش انتخاب می شود و کنفرانس های نمایشگاه بر مبنای این کشور و شهر ارائه می شوند. امسال کره جنوبی مهمان افتخاری نمایشگاه است.

غرفه ها/بخش های اصلی

  •  انتشاراتی های داخلی و بین المللی
  • انتشاراتی های فرانسوی زبان و خارجی
  • انتشاراتی های تخصصی
  • تولید کننده های CDI و CD-ROM
  • تجهیزات و وسایل کتاب خانه ها و انتشاراتی ها
  • مجلات فرانسوی و خارجی
  • و نمایشگاه صنعت کتاب

مشخصات نمايشگاه و كنفرانس بين المللی كتاب فرانسه

تاريخ حركت : 1 اردیبهشت 1402 | تاريخ برگشت : 5 یا 6 اردیبهشت 1402

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی فرانسه

فرانسه در غرب اروپا واقع است، اما مستعمرات جزایر و سرزمین‌‌ها تابع آن در سراسر جهان گسترده است. کشور فرانسه در طی چند قرن اخیر یکی از تأثیرگذارترین کشورهای در صحنه‌های گوناگون و به خصوص علمی، فرهنگی و هنری است. بزرگان بسیاری در فرانسه به دنیا آمده‌اند و ا فراد سرشناس فراوانی نیز از گوشه و کنار جهان به این کشور مهاجرت کرده پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از نیروهای برتر در منطقۀ اروپا شد به گونه‌ای که در سده‌های ۱۹ و ۲۰ دارای کلونی‌ها و مناطق تحت استعمار بسیاری بود. در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهمترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌پندارند. در طی سده‌های هفدهم و هجدهم، جامعۀ علمی، فرهنگی و هنری فرانسه و اندیشمندانی که از سراسر اروپا به آن می‌پیوستند دورانی را رقم زدند که به آن «دوره روشنگری» نامبرده می‌شود و از لحاظ دستاوردهای فکری و اجتماعی یکی از درخشان‌ترین دوره‌های تاریخ بشر است. فرانسه چهارمین کشور دارندۀ بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است که به همین دلیل، هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر خارجی جذب این کشور می‌شوند – آماری بیش از هر کشور دیگری در جهان‌ هستند.

نمایشگاه کتاب لندن

هتل های نزدیک نمايشگاه و كنفرانس بين المللی كتاب فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط