شهر برگزاری : مادرید- اسپانیا   تاریخ برگزاری :    32-26 شهریور 1402          SEP-2023 14-17 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی جواهرات و لوازم جانبی مد

نمایشگاه بین المللی زیورآلات و بدلیجات مادرید (Bisutex) در شهریور 1402 در کشور اسپانیا شهر مادرید برگزار می‌شود. این نمایشگاه مرجعی تمام عیار برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد، گرایشات و اکسسوری‌های این حوزه است. این رویداد درباره‌ی نوآوری ها در زیوراآلات و بدلیجات در اروپاست است و بستر مناسب برای ملاقات فعالان حرفه‌ای و ارائه ی محصولات جدید خود در بخش‌های مرتبط با این صنعت است.
در این رویداد مهم می توان ملحقات و متعلقات تزیینی طراحی شده برای لباس، تزیین و آرایش مو، اقلام کادوئی ، مروارید، متعلقات تزیینی دوخت لباس، جواهرات و به طور کلی زیورآلات را مشاهده کرد. این نمایشگاه یکی از جامع‌ترین و کامل ترین مکان‌هایی است که تمام اقلام و لوازم مرتبط با. بهترین و مطرح ترین شرکت های مد و سازندگان متعلقات تزیینی و زیورآلات محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند داشت و از این فرصت جذاب و منحصر به فرد جهت اطلاع رسانی به فعالان حرفه ای جویای آخرین تحولات و گرایشات بازار بین المللی مد استفاده خواهند کرد.
نمایشگاه ها و محصولات بیسوتکس دارای طیف گسترده ای از جواهرات، لوازم جانبی مد و محصولات مرتبط است، از جمله:
جواهرات مد
جواهرات لباس
ساعت
عینک
کیف های دستی
روسری
کلاه

نمایشگاه بین المللی جواهرات و لوازم جانبی مد

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر مادرید

شهر مادرید، شهر موسیقی، شب‌های روشن، فوتبال و موزه‌هاست. مادرید، پایتخت ماتادورها، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و جهان است. این شهر مرکز فرهنگ، تجارت و توسعه اجتماعی اسپانیا است. شهر مادرید درست در مرکز اسپانیا قرار دارد و در همسایگی شهر زاراگوزا است.
مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق‌العاده است. از آنجایی که مادرید پایتخت اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر مادرید ۶۰۴ کیلومتر مربع است. این شهر پس از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. جمعیت بزرگ‌ترین شهر اسپانیا در حدود ۳٫۳ میلیون نفر است.
این شهر دارای موزه‌های معروف، آثار تاریخی، فرهنگ محلی، رستوران‌های شناخته شده و فضاهای سبز زیبا می‌باشد. همچنین فوتبال یکی از جذابیت‌های اصلی مادرید برای گردشگران است، زیرا دو تیم بزرگ فوتبال رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در این شهر مستقر هستند.
مادرید را می‌توان شهر موزه‌ها نامید. این شهر یکی از شهرهای طراز اول دنیا در زمینه فرهنگی است و در سال ۱۹۹۲ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد. موزه پرادو یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ های گردشگری مادرید است. ساختمان زیبای موزه در قرن ۱۸ میلادی توسط معمار اسپانیایی خوان د ویلانوا (Juan de Villanueva) طراحی و ساخته شد.
این موزه در نوامبر ۱۸۱۹ برای اولین بار افتتاح شد و یک بار در سال ۲۰۰۷ بازسازی شده است. پرادو هجدهمین موزه پربازدید دنیاست. در سال ۲۰۱۸ ۳ میلیون نفر از این موزه بازدید کردند.
پارک رتیرو یک نماد صلح در قلب شهر و از پرطرفدارترین جاهای دیدنی مادرید است. در بین خیابان‌های شلوغ، این پارک سرسبز ۱۲۰ هکتاری، جای خوبی برای فرار از هرج و مرج شهر است. پارک رتیرو در سال ۱۶۸۰ میلادی به دستور شاه فیلیپ چهارم و توسط گاسپار از نزدیکان شاه فیلیپ برای استفاده خویشاوندان و خانواده سلطنتی ساخته شد

هتل های نزدیک در مادرید

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی