شهر برگزاری : فرانسه   تاریخ برگزاری

21-25 June 2023

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی مواد معدنی و سنگ های قیمتی

نمایشگاهی با رویکرد شناسایی برتر سنگ کانی در فرانسه یکی از مهمترین گردهمایی‌های جهان برای متخصصان و علاقه مندان به صنعت مواد معدنی و سنگ‌شناسی اس. این رویداد در ژوئن 2023، در فرانسه، محل مرکز نمایشگاه معدنی سنت ماری اوکس برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی مواد معدنی و سنگ های قیمتی

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای فرانسه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی کشورفرانسه

در اروپای غربی نزدیک دریای مدیترانه کشوری قرار دارد که یکی از مهم‌ترین کشورهای تاریخ معاصر محسوب می‌شود. جمهوری فرانسه (در کنار مغرب و اسپانیا) جزو سه کشوری است که مرزهای سرزمینش به کرانه اقیانوس اطلس هم می‌رسد و با آفریقا ارتباط دارد. از نظر میزان وسعت هم، این کشور با داشتن ۶۴۰٬۶۷۹ کیلومترمربع مساحت، بزرگ‌ترین سرزمین اروپای غربی و سومین کشور بزرگ اروپایی محسوب می‌شود. کشور فرانسه با کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و همچنین کشور مغرب مرز مشترک خشکی دارد و به دلیل عبور کانال مانش از آن، فرانسه با انگلستان هم مرز دریایی پیدا کرده است.

با رسیدن عصر روشنگری و رونق و رواج علم، فرانسه نیز در کنار آلمان و انگلستان به یکی از مهم‌ترین قدرت‌های اروپایی تبدیل شد و نام آن بافرهنگ، هنر، علم، اقتصاد و سیاست معاصر گره خورد. همچنین مردم این کشور دارای یکی از باکیفیت‌ترین زندگی‌ها روی سطح زمین هستند و شاخص‌های سلامت همگانی، امید به زندگی، آزادی و توسعه انسانی در آنجا بسیار بالا است.

هتل های فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی