شهر برگزاری : مادرید- اسپانیا   تاریخ برگزاری :11-14 SEP 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds

INTERGIFT

کامل ترین رویداد فروش، تبلیغات و بازاریابی است که برای صنعت هدایا و دکوراسیون وجود دارد. با تمام ابزارهای تجاری و بازاریابی متمرکز در یک رویداد، Intergift مکان مناسبی برای عرضه و تقاضا برای ملاقات و اتصال است.

نمایشگاه بین‌المللی هدایا و دکوراسیون یک فرصت عالی برای عرضه و فروش محصولات مرتبط با این دو حوزه است. در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات هدایایی و دکوراسیونی از سراسر جهان به یک مکان جمع می‌شوند تا آخرین تحولات و طرح‌های خود را به نمایش بگذارند. با حضور در این نمایشگاه، شما می‌توانید به دیدار با طراحان و تولیدکنندگان برجسته در این صنعت‌ها بپردازید، جدیدترین محصولات را کشف کنید و با آخرین روندها و فن‌آوری‌های صنعت هدایا و دکوراسیون آشنا شوید. علاوه بر این، شما می‌توانید از فروشگاه‌های نمایشگاه به منظور خرید محصولات منحصر به فرد و خلاقانه استفاده کنید، همچنین فضای شبکه‌سازی با سایر حضار نمایشگاه رابطۀ جدید بسط داد.

 

INTERGIFT

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

نمایشگاه دکوراسیون و اقلام کادویی مادرید (INTERGIFT) مرجعی برای صنعت دکوراسیون و اقلام کادویی در کشور اسپانیا است،که هر ساله نوآورانه ترین و جدیدترین پیشنهادات و خطوط تولید کالا را در مکانی که به طور خاص باری پاسخگویی به تقاضای بنگاه های تجاری و پخش کنندگان کالای محلی و بین المللی طراحی شده ، گرد هم می آورد.این نمایشگاه امسال ٧٠ دوره خود را جشن خواهد گرفت و جایگاه خود را به عنوان یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین نمایشگاه های این حوزه در زمینه بازاریابی و تبلیغ تا ارائه خدمات ،تثبیت خواهد کرد.شایان ذکر است که حضور بیش از ٨٠٢ شرکت و برند معتبر از بیش از ١٥ کشور جهان نظیر :آلمان ، بلژیک،کامرون، کانادا، چین، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، نیجریه، هلند، پاکستان، پرتغال و انگلستان ،چشم اندازی جامع و بین الملی ازآخرین گرایشات و نوآوری های بازار طراحی و دکوراسیون و هدایا را برای فعالان حرفه ای این صنعت فراهم خواهد آورد.

هتل های نزدیک در مادرید

Previous slide
Next slide

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی