نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو
تور های نمایشگاهی چین - (Dental South China)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : گوانجو،چین | تاریخ برگزاری :              15 لغایت 18 فروردین  1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو از اولین نمایشگاه های تجهیزات دندانپزشکی چین است و سابقه زیادی دارد. این نمایشگاه در ابتدا در سال ١٩٩٥ در ماه مارس برگزار شد و با تلاش شانزده ساله ی خود به جایگاه پیشتازی در چین رسید. این نمایشگاه بیش از ٣٠٠٠٠ بازدید کننده را از کشور ها و مناطق مختلف جهان جذب خود کرده است.نمایشگاه در این ١٦ سال آوازه ی خوبی کسب کرده است و به عنوان بزرگ ترین، موثر ترین رویداد دندانپزشکی همراه با بهترین خدمات در چین و حتی در آسیا، شناخته شده است. این نمایشگاه محصولاتی مثل ابزار دندانپزشکی را ارائه می دهد که خود شامل: ابزار عمومی دندانپزشکی، ابزار اندودانتیک، وسایل جراحی، ابزار و تجهیزات ایمپلنت دهان و دندان، ابزار درمان پریودنتال، ابزار مکانیکی ترمیم، تجهیزات ارتودنسی، دستگاه بیهوشی دندانپزشکی، ابزار حفاظت از دندان و فیره می شود.در صنعت پزشکی و دارویی. با توسعه دندانپزشکی تزیینی چینی و بهبود استانداردهای زندگی مردم و توانایی مصرفی، انتظارات مردم از تکنیک ها و خدمات پزشکی روز به روز در حال افزایش است. در نتیجه تقاضا برای تجهیزات با کیفیت و درجه بالای دندانپزشکی و مواد، بیشتر از همیشه در حال توسعه و رشد می باشد.

 

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

لیست محصولات در نمایشگاه دندانپزشکی جنوب چین

  1. وسایل دندانپزشکی
  2. تجهیزات دندان پزشکی: تجهیزات جامع درمان دندان، تجهیزات درمانی، تجهیزات ایمپلنت، تجهیزات لیزر، تجهیزات تشخیص، تجهیزات اشعه ایکس، تجهیزات عکسبرداری، تجهیزات ضدعفونی کننده دندانپزشکی، تجهیزات مکانیکی دندان پزشکی
  3. ابزار دندانپزشکی: ابزار دندانپزشکی عمومی، ابزار اندودنتیک، ابزار جراحی، ابزار ایمپلنت دندان، ابزار درمان پریودنتال، ابزار مکانیکی ترمیم، ابزار های ارتودنسی، دستگاه بیهوشی دندانپزشکی، ابزار حفاظت از دندان
  4. مواد دندانپزشکی: مواد دندانپزشکی عمومی، مواد ترمیم دندان، مواد جراحی آلوئولار، مواد ساخت پروتز
  5. مواد ارتودنسی: داروی دندان، ضدعفونی کننده دندان
  6. محصولات مراقبت از دهان و دندان: مسواک، خمیر دندان، دهانشویه، نخ دندان
  7. دندان مصنوعی
  8. نرم افزار مدیریت دندانپزشکی
  9. تجهیزات آموزش دندانپزشکی
  10. سیستم اداری ارتباطات

مشخصات تور نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو (Dental South China)

تاريخ حركت : 14 فروردین 1401 | تاريخ برگشت : 20 فروردین 11401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر گوانجو

گوانجو یکی از بزرگترین شهرها در کشور چین است.این شهر در جنوب کشور چین واقع شده و هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند.گوانجو پیشینه ای تاریخی و باستانی دارد و قدمت آن به ۲ هزار سال پیش باز می گردد.پارک آبی چیملونگ، موزه هنر رد تروی، پارک یوئه ژیو و خیابان شانگ سیاجیو از مهم ترین نقاط گردشگری هستند که می توانید هنگام سفر به این شهر از آن ها بازدید نمایید.همچنین طبیعت و کوه های زیبای بایون نیز از مکان هایی است که حتما باید به دیدن آن ها رفت.
در شهر گوانجو سالانه نمایشگاه های متعددی در زمینه های اقتصادی و تجاری برگزار می شود.نمایشگاه های گوانجو هر ساله میزبان بازدیدکنندگان و تجار فراوانی است که برای پیشرفت زمینه شغلی خود به این کشور سفر و از نمایشگاه های چین بازدید می کنند.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو (Dental South China)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط