نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)
تور های نمایشگاهی آلمان
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : هانوفر،آلمان
تاریخ برگزاری : 24 لغایت 27 آبان 1401

معرفی نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

نمایشگاه تجاری بسیار مهم در زمینه تولیدات دامی در جهان به شمار می رود. این نمایشگاه مکانی برای ارائه نوآوری ها، روندها و رهیافت ها و چشم انداز این صنعت می باشد. نمایشگاه دام و طیور هانوفر دامنه وسیعی مرتبط به صنعت دام و طیور از گاو شیری، طیور، گوسفند و آبزیان و همچنین پیشرفت های تکنولوژی و نوآوری برای صنعت دام و مدیریت و خدمات در این بخش را به نمایش می گذارد. همچنین این نمایشگاه محدوده وسیعی از تکنولوژی های تولید و استفاده از بیوانرژی (سوختهای زیستی ) را نیز شامل می شود. نمایشگاه دام و طیور آلمان یکی از کاملترین نمایشگاه ها تخصصی برای دامپروران و کارشناسان و متخصصان دامپروری می باشد که هر دو سال یکبار در این شهر برگزار می شود. EuroTier به عنوان منبع مهم اطلاعات برای دامداران، دامنه وسیعی از اطلاعات را در مورد همه سوالات دامپروری نوین و مدرن ارائه می دهد. بسیاری از شرکتها دامنه وسیعی از آخرین تولیدات و تکنولوژی های مرتبط با دامپروری حرفه ای مانند پرورش دام، برنامه های اصلاحی و پرورشی، تکنولوژی شیردوشی، ساختمان و تاسیسات دامپروری، تغذیه، اقلیم و تکنولوژی های کنترل محیط را به نمایش می گذارند. سخنرانی های متنوع و بخشهای اطلاع رسانی و همچنین کنفرانسها و همایشها با موضوعات مختلف و مرتبط با دامپروری مدرن در این نمایشگاه برگزار می گردد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

مشخصات تور نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

تاريخ حركت : 23 آبان 1401 تاريخ برگشت :27 یا 29 آبان 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر هانوفر

از شهر های بزرگ آلمان و شمال این کشور، شهر هانوفر مرکز تقاطع مهمی برای خطوط ریلی و اتوبان آلمان است. هانوفر با داشتن چند مرکز دانشگاهی مهم از جمله مدرسه پزشکی هانوفر و دانشگاه مرکزی هانوفر، از شهر های مهم دانشگاهی آلمان می باشد. مرکز نمایشگاهی هانوفر با فضایی بیش از 495،000 متر مربع و 27 سالن، از مهمترین و بزرگترین در اروپا و جهان است که در سال 2000 میلادی به دلیل انتخاب شدن این شهر به عنوان مرکز Expo 2000، توسعه های گسترده ای را به خود دید و به محل برگزاری بسیاری از نمایشگاه های مهم آلمان تبدیل شد. هانوفر شهری زیبا و توریست پذیر نیز هست که با داشتن ده ها جاذبه گردشگری مهم از جمله باغ های رویال، باغ وحش هانوفر، تالار شهر تاریخی و رودخانه لین، میزبان هزاران گردشگر در سال است.

هتل های نزدیک نمایشگاه دام و طیور هانوفر (EuroTier)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط