نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مالزی کوالالامپور (DSA)
تور های نمایشگاهی مالزی
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : کوالالامپور،مالزی | تاریخ برگزاری : 08 لغایت 11 فروردین  1401

معرفی نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مالزی کوالالامپور (DSA)

نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مهمترین نمایشگاه های مالزی است که هر دوسال یکبار و با حضور وزرای دفاع، فرماندهان نیروی دفاع و رؤسای کل وزارت دفاع کشورهای آسیایی در کوالالامپور برگزار میشود. انتظار میرود در این دوره از نمایشگاه بیش از 1،000 شرکت دفاعی و امنیتی جهانی را از 50 کشور دنیا را مجذوب خود گرداند. حضور 26 غرفه ی بین المللی و مشارکت 300 هیئت نمایندگی از 44 کشور جهان را میتوان نشانگر قدرت این نمایشگاه دانست. 1،057 شرکت از 59 کشور جهان در این نمایشگاه حضور می یابند و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. در این نمایشگاه از کشورهای مختلفی دعوت به عمل آورده میشود تا علاوه بر ارائه ی خدمات خود، از راز موفقیت صنایع دفاعی خود پرده برداری نمایند. این نمایشگاه پرقدرت تعداد قابل توجهی از ژنرال هایی را از سراسر جهان مجذوب خود میگرداند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

میز گرد مذاکرات رؤسای ارتش یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این نمایشگاه می باشد که اولین بار در سال ١٣٩١ برگزار شد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این مذاکرات با حضور فرماندهان ارتش برگزار میگردد و در آن مسائل مربوط به صنایع دفاعی بررسی میشود. DSA اولین رویداد دفاعی و امنیتی جهانی می باشد که به معرفی یک بخش خاص بهداشت و درمان در میدان جنگ می پردازد. این نمایشگاه از اولین برگزاری خود در سال ١٣٨٧ پیشرفت قابل توجهی داشته است

مشخصات تور نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مالزی کوالالامپور (DSA)

تاريخ حركت : 07 فروردین 1401 | تاريخ برگشت : 11 یا 12 فروردین 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر کوالالامپور

کوالالامپور یکی از شهرهای شناخته شده جنوب شرق آسیا است که در دهه های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده است. کوالالامپور را می توان سرآمد پیشرفت در همه ابعاد دانست. پیشرفت های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و اجتماعی در سراسر شهر قابل مشاهده است. اگرچه کوالالامپور دارای تاریخی کهن نیست اما پیشرفت و مدرنیته باعث جذب گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان به این شهر می شوند و این شهر یکی از شهرهای پرطرفدار در صنعت گردشگری است. جاذبه های گردشگری کوالالامپور میزبان هزاران گردشگری هستند که هر ساله به این شهر سفر می کنند تا از فرصت های موجود در این شهر بیشترین سهم را ببرند. کوالالامپور با مراکز خرید بزرگ و برجهای بلند و مدرن تجربه خوبی از سفر به مالزی را به شما هدیه خواهد کرد. در کنار این جاذبه ها ، نمایشگاه های مختلف نیز بازدید کنندگان و صاحبان صنایع را به این نمایشگاه ها می کشاند . از جمله مهمترین نمایشگاه هایی که در تورهای کوالالامپور خواهید دید ، نمایشگاه حوزه نفت و گاز است که سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب می کند. تورهای نمایشگاهی مالزی و بازدید از نمایشگاه های کوالالامپور فرصتی گرانبها است که نباید به سادگی آن را از دست داد.

نمایشگاه صنایع دفاع آسیا

هتل های نزدیک نمایشگاه صنایع دفاع آسیا مالزی کوالالامپور (DSA)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط