شهر برگزاری :آلمان-نورنبرگ

 تاریخ برگزاری : 13. – 16. Februar 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds

BIOFACH 2024

صنعت غذای ارگانیک بار دیگر در BIOFACH – نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای مواد غذایی ارگانیک در مرکز نمایشگاه نورنبرگ گرد هم می‌آید.

نمایشگاه غذای ارگانیک آلمان یک رویداد سالانه است که به منظور نمایش و فروش محصولات غذایی ارگانیک برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات ارگانیک است تا محصولات خود را به جامعه معرفی کنند و بازار جدیدی برای خود پیدا کنند.

در این نمایشگاه، شرکت‌ها و فروشندگان مختلف از سراسر آلمان و حتی کشورهای دیگر به نمایش و فروش محصولات خود می‌پردازند. از جمله محصولات قابل دسترس در این نمایشگاه می‌توان به مواد غذایی ارگانیک، آبمیوه‌ها، لبنیات، چای و قهوه، خوراکی‌های چین و جوراب‌های چین شده اشاره کرد.

BIOFACH نورنبرگ پیشروترین رویداد جهان است که با تمرکز بر روی غذاهای ارگانیک انجام می شود. این رویداد شامل غرفه داران و بازدیدکنندگان پرشور است که صرفا نگران غذاهای ارگانیک هستند و می خواهند آگاهی از فواید غذاهای ارگانیک را گسترش دهند. غرفه داران و متخصصان مختلفی برای گسترش هرچه بیشتر آگاهی، سمینارها را جمع آوری و انجام می دهند. انواع محصولات و خدمات ارگانیک توسط متخصصان به نمایش گذاشته می شود و نمایش، ابزارها و محصولات مختلف توسط متخصصان انجام می شود. آخرین برندها می توانند با متخصصان ارگانیک ارتباط برقرار کرده و تجارت خود را گسترش داده و از بازارها و محصولات بین المللی ارگانیک الهام بگیرند.

BIOFACH 2024

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

مواد غذایی ارگانیک

BIOFACH در مرکز نمایشگاه های نورنبرگ مکانی است که افراد علاقه و اشتیاق خود را به غذاهای ارگانیک به اشتراک می گذارند، با یکدیگر آشنا می شوند و نظر می دهند . فرصتی مناسب برای بازدید از متخصصان، برای دیدار با تولید کنندگان مواد غذایی ارگانیک از بازار ارگانیک و الهام گرفتن از آخرین مسائل این بخش است. موضوعات نمایشگاه غذای ارگانیک آلمان-نورنبرگ طیف وسیعی از موضوعات مطرح شده در این نمایشگاه از انعطاف پذیری و پایداری محصولات تا گیاهخواری، سازگار با آب و هوا، بسته بندی و تولید ضایعات صفر تا دیجیتالی شدن و ارتباط آنها برای تولید وتجارت را در بر می گیرد.

 

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  • عرضه مواد غذایی و سبزیجات ارگانیک و تازه : میوه، سبزیجات، سیب زمینی و قارچ

  • عرضه محصولات ارگانیک در زمینه خواربارفروشی : ذرت، حبوبات و سایر محصولات آسیاب شده

  • ارائه محصولات در زمینه تنقلات و شیرینی های ارگانیک

  • ارائه محصولات در زمینه نوشیدنی های ارگانیک

  • لوازم آرایشی طبیعی

  • انواع دانه ها و گیاهان

  • عرضه موادغذایی ارگانیک برای حیوانات خانگی

  • عرضه محصولات منجمد و راحت برای استفاده : ماهی، غذاهای دریایی، محصولات پخته شده، سبزیجات، گیاهان و بستنی

  • ارائه سایر مقالات در زمینه داروخانه ها

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی