شهر برگزاری : آلمان-نورونبرگ 

 تاریخ برگزاری :٢٠٢٤ NOV – ۱۰ 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه صنعت نوشیدنی (BrauBeviale)

نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ  BrauBeviale یکی از مرجع‌های بزرگ در صنعت نوشیدنی است. این نمایشگاه به بررسی صنعت نوشیدنی و تمام فرآیند‌های زنجیره تولید نشیدنی، بازاریابی انواع نوشیدنی وفن‌آوری تولید نوشیدنی ها می پردازد.  در این نمایشگاه که طی سه روز برگزار میشود غرفه داران و بازدیدکنندگان می توانند جدیدترین پیشرفت های حاصل در زمینه تولید نوشیدنی را مطرح کرده و مورد بحث قرار دهند. این نمایشگاه با توانی که طی سه سال تمرکز و تجمع پیدا کرده است فضایی برای ایده های جدید و فرصتی برای توسعه آنها فراهم میکند نه تنها روندهای کلان این صنعت بلکه موضوعات کوچکتری که پتانسیل زیادی برای نوآوری فراهم میکنند نیز در این نمایشگاه ارائه می شوند.
نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ با ۳۷۰۰۰ بازدید کننده تجاری در سال ۲۰۱۵ مهمترین نمایشگاه بین المللی مواد اولیه خوراکی برای تمام فرآیندهای زنجیره تولید نوشیدنی بود مواد خام فن آوری ها لجستیک و بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط و عاملین جهانی اروپا و سایر نقاط جهان از فضای نوآورانه این نمایشگاه برای ارائه راه حل ها و خدمات جدید استفاده کردند مدتهاست که این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاه های اروپا در حوزه تولید و بازاریابی نوشیدنیهای غیرالکلی محسوب میشود نگاهی به آمار نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ در سال ۲۰۱۵ افراد را به شرکت در این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ ترغیب می کند
  • ۹۷ غرفه داران توانستند به مهمترین گروههای هدف خود برسند ۹۳ غرفه داران موفقیت کلی غرفه داری در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کردند ۴۱ غرفه داران و میهمانان بین المللی عمدتا از کشورهای جمهوری چک ایتالیا، سوئیس، اتریش . .
  • ۹۵ غرفه داران روابط تجاری جدیدی برقرار کردند.
  • روسیه هلند بریتانیا لهستان فرانسه و آمریکا بودند
  • . گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviate
    گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ تمام زنجیره فرآیندهای تولید نوشیدنی را به مواد خام و نوشیدنی ها به عنوان مواد خام ماشین آلات و تجهیزات لازم برای پر کردن ظروف و بسته بندی نوشیدنی مواد و ملزومات بسته بندی لوازم جانبی بسته بندی سیستمهای بستن درب بطری . تاسیسات انرژی هوا گاز فشرده ایمنی صنعتی حفاظت از محیط زیست
    بازدید کنندگان نشان می دهد.
    . ماشین آلات و تاسیسات لازم برای تولید نوشیدنی
    اتوماسیون و فن آوری اطلاعات
    تجهیزات آزمایشگاهی و عملیاتی مواد جانبی و فرآیندی
    لجستیک
    تجهیزات کترینگ و بازاریابی
    . خدمات موسسات نهادهای آموزشی و رسانه ها

نمایشگاه صنعت نوشیدنی (BrauBeviale)

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری

تور ۵ روزه آلمان

شب نورنبرگ

ترکیش ایر

۱۷۰۰ یورو + هزینه پرواز

١٦ الی ۲۰ آبان ١٤٠٣

٢٥٨٠ يورو + هزینه پرواز

ترکیش ایر

١٦ الی ۲۲ آبان ١٤٠٣

تور ۷ روزه آلمان (۳) شب نورنبرگ) + هلند (۳) شب آمستردام

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ همکاری ویژه با گروه ها انجمن ها و اصناف متقاضیان اتاق سینگل ملزم به پرداخت ۹۰ یورو به ازای هر شب اقامت میباشند. هزینه ورودیه سفارت به عهده متقاضی می باشد.

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی