نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان
تور های نمایشگاهی ایتالیا - SaloneSatellite
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : میلان، ایتالیا | تاریخ برگزاری :  04 لغایت 07 اسفند 1400

معرفی نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان (SaloneSatellite)

رویداد تجاری مهمی است که تمام حوزه‌های طراحی، دکوراسیون، طراحی داخلی و طراحی صنعتی را پوشش می‌دهد. این رویداد سالانه، برای طراحی‌های جدید و ایده‌های معماران جوان و دانشجویان رشتة طراحی صنعتی است که کمتر از 35 سال سن دارند. نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان هم‌زمان و هم‌مکان با نمایشگاه‌های مهم طراحی و معماری دیگر برگزار می‌شود و مخاطبانی از متخصصان صنعت و ایجاد ارتباطات مؤثر با سایر غرفه‌داران و سازندگان را تضمین می‌کند. محصولات مورد تأیید در این نمایشگاه نمونه‌های اولیه جدید برای مبلمان، تجهیزات و نورپردازی خانه و اداره هستند. نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان جایگاهی بی‌نظیر برای خلاقیت بین‌المللی جوانان است؛ چون بسیاری از کارهای ارائه شده به شکل نمونة اولیه در دوره‌های قبلی به خط تولید راه یافته‌اند و بسیاری از طراحان شرکت‌کننده به افرادی مهم در جهان طراحی تبدیل شده‌اند. محصولات نمایشگاه طراحان صنعتی جوان ایتالیا: نمونه‌های اولیه برای خانه و اداره: مبلمان، تجهیزات و نورپردازی طراحی و تولید شده توسط افرادی که در این صنعت درگیر هستند، مانند استودیوهای طراحی صنعتی، دانشجویان طراحی صنعتی، طراحان، معماران؛ تاریخچه نمایشگاه طراحی صنعتی میلان:نمایشگاه طراحی صنعتی میلان در سال 1998 با هدف گرد هم آوردن نوآورترین طراحان جوان از سراسر جهان در یک زمان و مکان در کنار مهمترین افراد تجاری و نخبگانی که برای بازدید یا غرفه داشتن در نمایشگاه در میلان جمع می‌شدند، تأسیس شد. این رویداد به سرعت به جایگاه بی‌همتایی برای خلاقیت بین‌المللی جوانان تبدیل شد.

مشخصات تور نمایشگاه طراحان صنعتی جوان میلان (SaloneSatellite)

تاريخ حركت : 03 اسفند 1400 | تاريخ برگشت : 07 یا 10 اسفند 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعتی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر میلان

نام پر آوازه ی شهر میلان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای تاریخی و اثر گذار جهان به گوش همه رسیده است اما هیچ وقت تا به حال به این فکر کرده اید که میلان به جز این که شهری مهم در کشور ایتالیا باشد و تیم فوتبال آ.ث میلان را در خود داشته باشد، دقیقا کجاست؟ شهر میلان مرکز استان لومباردی در شمال ایتالیا است که پس از دیگر شهر معروف ایتالیا یعنی رم، به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا شناخته می شود. این شهر در حال حاضر و بر اساس آخرین سرشماری جمعیتی معادل ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خود دارد.

از لحاظر برد جغرافیایی، میلان دارای مساحتی بالغ بر ۱۸۳.۷۷ کیلومتر مربع است. زبان رسمی در این شهر همانند دیگر شهرهای این کشور، ایتالیایی است و واحد پولی آن ها نیز یورو است. درباره ی شهر میلان جالب است این نکته را بدانید که در حدود یک‌ سوم از جمعیت این شهر را مهاجران فیلیپینی تشکیل داده اند. میلان قبل از میلاد حضرت مسیح به دست اینسوبری‌ ها ساخته شد و در سال ۲۲۲ پیش از میلاد توسط رم باستان فتح شد و نام آن به مدیولانوم تغییر پیدا کرد. اهمیت این شهر به تدریج تا تبدیل شدن به پایتخت امپراتوری روم غربی افزایش یافت.

میلان در واقع شهری تجاری، اقتصادی و مرکز تولید کنندگان و همچنین جایگاه روشنفکران و هنرمندان بزرگ ایتالیایی است. شهر میلان در ایتالیا در طول زمان، نقش ‌های مختلفی در تاریخ این کشور، قاره ی اروپا و کل جهان ایفا کرد. از جمله ی تاثیرات این شهر بر تاریخ کشور ایتالیا این است که از این شهر به پایتخت و مرکز سیاسی و فرهنگی دوک ‌نشین میلان در دوران رنسانس و پایتخت پادشاهی ایتالیا در دوران ناپولیونیک اشاره نمود.

نمایشگاه معماری هلند

هتل های نزدیک نمایشگاه معماری ساختمان هلند

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط