شهر برگزاری : مسکو                                        تاریخ برگزاری

Oct28-31 2023

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی روسیه

یکی از مهم‌ترین وپربازدید ترین رویداد‌های فصل پاییز، نمایشگاه صنعت طراحی داخلی است که در اکتبر2023 در کشور روسیه، شهر مسکو برگزار می‌شود. این رویداد در طول 4 روز برقرار است که یک فروشگاه بزرگ با کالاهای به روز خانگی در هر رده قیمتی برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است. در این نمایشگاه، غرفه ها و مهمان‌هایی در سطح بین‌المللی حضور دارند و می‌توان این رویداد را یک رویداد منحصر به فرد برای صنعت دیزاین و طراحی داخلی دانست.

در این رویداد شرکت های بزرگ و برندهای محلی با رویکردی منحصر به فرد محصولات و راه حل های خود را ارائه خواهند داد. از جمله تولیدکننده مبلمان و کالاهای خانگی، تامین کنندگان مواد اولیه، طراحان و دیزاینر‌ای حرفه‌ای در این رویداد حضور دارند این رویداد را می‌توان یک فرصت عالی برای کشف نام‌تجاری و پیدا کردن جایگاه درست برای برند خود دانست.

نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی روسیه

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای روسیه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر مسکو

مسکو پایتخت و پر جمعیت ترین شهر روسیه می باشد . این شهر همچنین به عنوان بزرگ ترین کلان شهر در اروپا محسوب می گردد و در رده بندی، جزو بزرگ ترین مناطق شهرنشین دنیا قرار دارد. مسکو در غرب روسیه و بر روی محل اتصال سه فلات زمین شناسی و در حاشیه رودخانه موسکوا که با طول بیش از 500  کیلومتر از میان جلگه اروپای شرقی در روسیه مرکزی عبور می کند واقع شده است و ۴۹ پل بر روی این رود و شعبات فرعی آن در محدوده شهر قرار دارد. ارتفاع مسکو در مرکز نمایشگاه های کل روسیه  V V C، جایی که ایسگاه هواشناسی در آن واقع شده، ۱۵۶ متر از سطح دریای آزاد می باشد و جمعیت مسکو روسیه در سال 11 میلیون نفر است . مسکو قرن ها بزرگ ترین شهر روسیه و یا جماهیر شوروی است و اگر چه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی منجر به کاهش جمعیت در مناطق سیبری و برخی شهرهای روسیه شد اما رشد و برتری مسکو بر سن پترزبورگ و الباقی مناطق این کشور بیشتر مسلم شد. مسکو از لحاظ نژادی شهری بسیار یکدست است و طبق سرشماری سال 2002 تاکنون حدود 87درصد جمعیت آن از نژاد روس می باشند.

هتل های مسکو

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی