معرفی نمایشگاه فن آوری های برتر فلزکاری آلمان (METAV)

نمایشگاه فناوری‌های برتر فلزکاری آلمان (METAV) آنچه در اینجا در سال 1980 آغاز شد ، در طول 40 سال گذشته تحول پیدا کرده و به بخشی ضروری از روندهای فناوری تبدیل شده است که تقریباً بر تمام جنبه های فناوری تولید تأثیر داشته است.METAV با داشتن 562 غرفه دار از 23 کشور در حدود 43000 متر مربع مساحت نمایشگاه ، به یک لنگر قوی در فعالیت های نمایشگاه فلزکاری تبدیل شده است. چه مدیر عامل ، چه عضو هیئت مدیره ، رئیس اداره و یا کارگر ماهر و فارغ از زمینه تولید ، همه افراد با استفاده از ساختار واضح پیشنهادات ، راه های کوتاه و فرصت های گفتگوی فشرده در METAV علاوه بر نمای کلی بازار بی نظیر ، متقاعد می شوند. ارائه می دهد.قدرت سنتی METAV در برخورداری کامل با کلیه روابط در زمینه تولید فلز است. و اهمیت علمی پلتفرم سرمایه گذاری METAV با شبکه سازی و بهم پیوستن فن آوری و هدایت فرآیندهای فراز و نشیب بیشتر می شود. ابزار و ماشین آلات ، اتوماسیون تولید و فرآیند و ابزار دقیق همه اشکال و اندازه ها هسته اصلی مارک تجاری را تشکیل می دهند که همچنین تمرکز بر بینش فن آوری های خود را در چهار منطقه خاص گسترش می دهد.بازدید کنندگان تجارت از سبد گسترده راه حل های نوآورانه برای تولید آینده ارزش می گذارند. علاوه بر مذاکرات خبره ، منطقه پارک صنعت 4.0 همچنین میزبان بسیاری از ارائه های مبتنی بر زمینه با تمرکز بر موضوعاتی مانند امنیت فناوری اطلاعات ، اتوماسیون ، روباتیک و برنامه های ابری است. این ارزش افزوده واقعی است که METAV به کارگران ماهر و متخصصان این بخش برای برقراری تماس ، یادگیری جدیدترین و دانش عمیق خودشان ارائه 

غرفه داران قوی، بازدیدکنندگان بسیار واجد شرایط

  • ماشین ابزار، اتوماسیون تولید و فرآیند، ابزار دقیق و همچنین نرم افزار تولید و دیجیتالی سازی هسته اصلی نمایشگاه تجاری را تشکیل می دهند. شبکه های تکنولوژیکی و در هم تنیدگی و همچنین کنترل فرآیندهای بالادستی و پایین دستی اهمیت اقتصادی METAV را به عنوان یک پلت فرم سرمایه گذاری عمیق تر می کند. METAV یک لنگر قوی در فعالیت های نمایشگاهی فلزکاری در آلمان است.
  • چه مدیران عامل، چه رهبران تیم و چه کارگران ماهر – کارشناسان از همه حوزه‌های تولید، از METAV به دلیل مرور کلی بازار، طیف گسترده راه‌حل‌های نوآورانه، مسافت‌های کوتاه و فرصت گفتگوی فشرده، قدردانی می‌کنند. 93 درصد بازدیدکنندگان راضی نمایشگاه را ترک می کنند و 64 درصد درگیر فرآیندهای تدارکاتی هستند.
  • METAV دروازه ورود به بزرگترین منطقه صنعتی اروپا است. از سال 1980، طیف یکپارچه از محصولات و خدمات را برای شرکت های فناوری تولید در نوردراین-وستفالن و منطقه اروپای اطراف آن ارائه کرده است.
  • ما در خانه در یکی از مدرن ترین محوطه های نمایشگاهی اروپا، به طور ایده آل برای تمام نیازهای موجود در محل آماده هستیم و با دانش جامع در زمینه تدارکات و سازمان پذیرای شما هستیم. در جزوه دیجیتال ما بیشتر بیاموزید.

خدمات تور:

برنامه تور
پرواز
زمان اجرا
تور 5 روزه آلمان (4 شب دوسلدورف)
ترکیش
30 خرداد الی 3 تیر 1401
تور 7 روزه آلمان (3 شب دوسلدورف) + هلند (3 شب آمستردام)
ترکیش
30 خرداد الی 5 تیر 1401

تا برگزاری تور:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشخصات تور:

نمایشگاه های مرتبط

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی