شهر برگزاری : فرانسه-پاریس  تاریخ برگزاری : 14 لغایت 16 شهریور 1402

5-7 SEP2023

محل برگزاری:مدرسه عالی فنی
کشاورزی اوندس 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی کشاورزی

گروه فرانس آگریکول یک رویداد را برگزار می‌کند که هدف آن نزدیک کردن کشاورزان به تامین کنندگان در این بخش است. رویدادی که در آن کشاورزان، پرورش دهندگان، کارآفرینان و غیره برای آموزش، یادگیری و کشف تکنیک های جدید، فرآیندهای جدید در آن شرکت می‌کنند.

در سال 2023 Innov-Agri در Loiret برگزار می شود، جایی که بسیاری از غرفه داران نوآوری های خود را “در زندگی واقعی” نشان می دهند!

نمایشگاه بین المللی کشاورزی فرانسه مکانی است برای آنکه در آن وقت بگذرانید. از تکنولوژی‌ها و برنامه‌های جدید در این حوزه با خبر شوید. با حرفه‌های این حوزه آشنا شوید و بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای فرانسه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای گردشگری جهان شناخته می‌شود. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و پس از آلمان، دومین کشور پر جمعیت اروپایی محسوب می‌شود. کشور فرانسه با سواحل خیره‌کننده در جنوب، مکان‌های مناسب کوهنوردی و اسکی در کوه‌های آلپ و قلعه‌های افسانه‌ای در شمال، برای هر سلیقه‌ای جذابیت دارد. فرانسه همچنین چهارمین کشور دارای بیشترین میراث جهانی در یونسکو است و دارای ۴۴ مکان تاریخی است که می‌توانید در طول سفر به فرانسه از آنجا دیدن کنید. فرانسه مرتباً در لیست ۱۰ کشور برتر برای مهاجرت قرار می‌گیرد. چه در پاریس زندگی کنید و چه در شهر ساحلی و زیبای نیس، مناظر زیادی برای دیدن، کارهای زیادی برای انجام دادن و غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی برای مصرف وجود دارد! ۷۸ درصد از مهاجران در فرانسه از زندگی خود در این کشور راضی هستند.

هنمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی