شهر برگزاری :ایتالیا-لونارگونه       تاریخ برگزاری :26-29 NOV 2023 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه ژلاتو و بستنی ایتالیا

نمایشگاه بستنی و ژلاتو MIGیکی از بزرگ ترین رویدا های خوراکی و بستنی در کشور ایتالیا است که در نوامبر 2023 در ایتالیا در شهر لونگارونه برگزار می شود. این رویداد را می‌توان بستر مناسبی برای شرکت‌هایی که محصولات و ماشین آلات، تجهیزات مرتبط با این صنعت را تولید و عرضه می‌کنند دانست. اولین جلسه این رویداد در دسامبر 1959 برگزار شد که طرفداران بسیاری پیدا کرد و هرسال در آغاز زمستان این نمایشگاه در ایتالیا برگزار می‌شود. این نمایشگاه بین المللی بوده و به طور کلی درباره‌ی دسر‌های سرد و تجهیزات مرتبط با آن‌ها می باشد. در این نمایشگاه غرفه هایی از سراسرجهان وجود دارد.  

نمایشگاه ژلاتو و بستنی ایتالیا

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای ایتالیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر لونگارونه

کلن بزرگترین شهر ایالت نوردراین-وستفالن و چهارمین شهر بزرگ آلمان است. این شهر در لبه غربی آلمان، نزدیک به مرزهای فرانسه و بلژیک واقع شده است و فقط یک ساعت از مرز هلند و فرانسه فاصله دارد. همین آن را به نقطه شروع فوق‌العاده‌ای برای سفرهای یک روزه و کاوش در بقیه شهرهای اروپایی تبدیل می‌کند. ووپرتال، بن، آخن، دوسلدورف، دیلنبورگ، هومبرگ و آمسبرگ نزدیک‌ترین شهرها به کلن هستند.

رودخانه راین که از کشورهای سوئیس و نیز هلند عبور می‌کند، این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و طبیعت زیبایی به آن بخشیده است. به لطف موقعیت آن در رودخانه راین، این شهر یکی از گرم‌ترین شهرهای آلمان نیز محسوب می‌شود. این شهر توسط رومی‌ها در قرن اول پس از میلاد تأسیس شده است و از زمان تاسیس تا دوره قرون وسطی یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شهرهای مرزی آلمان بوده است.

شهر کلن با غذاهای چندفرهنگی خوشمزه، معماری چشمگیر، فرهنگ پرجنب‌وجوش، حمل‌و‌نقل عمومی عالی، پارک‌ها و فضاهای سبز فراوان و جمعیت متنوعش متمایز می‌شود. اما با این حال متاسفانه بسیاری از گردشگران و مهاجران آن را نادیده می‌گیرند. این شهر به عنوان یکی از مراکز فرهنگی مهم و متنوع آلمان میزبان موزه‌ها، گالری‌های هنری و آثار تاریخی فراوانی است.

هتل های نزدیک

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی