شهر برگزاری :دبی 

 تاریخ برگزاری : 12-14 December 2

Days
Hours
Minutes
Seconds

Middle East Organic and Natural Products

نمایشگاه  محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه  (Middle East Organic and Natural Products) یک نمایشگاه پیشرو در حوزه محصولات اورگانیک و طبیعی است که تجربه‌ی منحصر به فردی را در این حوزه در اختیار عمده فروشان و خرده فروشان قرار می‌دهد. در نمایشگاه ارگانیک طبیعی خاورمیانه بیش از 10000 توزیع‌کننده و خریدار برای تامین بهترین محصولات ارگانیک برای کسب و کار خود حضور پیدا خواهندکرد.
نمایشگاه Middle East Organic and Natural Products تنها نمایشگاه حوزه محصولات طبیعی و اورگانیک می‌باشد که دسامبر امسال در دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای همه هست شما می‌توانید یک تولید کننده باشید، یا یک کارآفرین و یا حتی خرده فروش و عمده فروش با تجربه فرقی ندارد. نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی مکانی درست برای رسیدن به تبلیغ، تجارت و هرآنچه که مربوط به تجارت محصولات ارگانیک و طبیعی است می‌باشد.
نمایشگاه Middle East Organic and Natural Products تنها نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی در وسعت تجاری در منطقه خاورمیانه است که به صورت اختصاصی بر روی محصولات ارگانیک و طبیعی تمرکز می کند. در این نمایشگاه شما با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شده و فرصت این را دارید که با بهترین و حرفه‌ای ترین صادر کنندگان و تولید کنندگان این محصولات آشنا شوید و ارتباط برقرار کنید. این نمایشگاه به مدت ۲۱ سال است که به  به تامین کنندگان و خریداران متصل است و تحت حمایت وزارت تغییر اقلیم و محیط زیست امارات متحده عربی می‌باشد. نمایشگاه Middle East Organic and Natural Products فرصت تکرار نشدنی‌ای برای فعالین و متخصصین این حوزه به شمار می‌رود.
نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه به عنوان پلتفرمی پیشرو در منطقه MENA برای تجارت عمده و خرده فروشی این محصولات به شمار می‌رود.
این منطقه بیش از 90 درصد از محصولات ارگانیک و طبیعی خود را وارد می کند و با وجود عرضه جهانی، تقاضا برای محصولات جدیدتر و در دسترس بودن بیشتر محصولات وجود دارد.
به عبارت دیگر، 25 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که با وجود افزایش 60 درصدی فضای قفسه برای محصولات ارگانیک در چند سال اخیر، محصولات سالم کافی در فروشگاه ها موجود نیست. این روند به دلیل افزایش جمعیت 18.9 درصدی و اهمیت تغذیه سالم و استفاده از محصولات تمیز، به افزایش قابل توجهی دست پیدا کرده است.

Middle East Organic and Natural Products

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا دبی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

موضوعات مورد بررسی در نمایشگاه Middle East Organic and Natural Products 2023 عبارتند از:

1-غذا

2-  نوشیدنی

3- لوازم آرایشی و بهداشتی

4-  سلامت و تندرستی

5- کشاورزی

6- محیط زیست

7-  زندگی پایدار

تمامی این موضوعات انعکاس مناطق درحال رشد و شکوفایی در سطح جهانی و خاورمیانه می‌باشند. در این رویداد همه‌چیز به شکل طبیعی و زنده موردبررسی قرار گرفته و به نمایش گذاشته می‌شود. حاضرین و مهمانان این نمایشگاه شاهد آشپزی زنده در آشپز‌خانه‌های ارگانیک تا تغییرات در حوزه زیبایی، آرایشی و بهداشتی با محصولات ارگانیک می‌باشند.

نمایشگاه Middle East Organic and Natural Products دارای دو ویژه گی است:

  • غرفه چای و قهوه

  • کنفرانس و نمایشگاه طب سنتی

  • کنفرانس و نمایشگاه مکمل‌ها و جایگیزین‌های آن

  • اگر شما دوستدار طبیعت و محصولات ارگانیک باشید فرقی ندارد که در چه حوزه و درچه محصولاتی مشغول هستید، این نمایشگاه تمامی حوزه‌هایی که محصولات ارگانیک و طبیعی در آن دخیل باشند را مورد بررسی قرار داده و به شما این فرصت را می‌دهد که با بهترین محصولات کسب و کار خود را گسترش دهید، ببا بهترین متخصصین در ارتباط باشید و برای کسب و کار خود فرصت مناسبی را رقم بزنید.

    خدمات اخذ ویزای تجاری، بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه ، کارت نمایشگاه، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه‌های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی (10 روزه) و لیدرهای فارسی زبان

هتل های دبی

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی