دبی

2-4 JUNE 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds
نمایشگاه بین‌المللی طراحی داخلی دبی را می‌توان رنگارنگ و جذاب‌ترین نمایشگاه‌های اخیر دبی نام برد. این نمایشگاه بازار طراحی داخلی MENA در حال رونق است و قرار است تا سال 2028 به 16.97 میلیارد دلار برسد. این یک فرصت عالی برای تامین کنندگان است تا تقاضا برای دکوراسیون داخلی مدرن، مبلمان منحصر به فرد و منسوجات نفیس را برآورده کنند. نمایشگاه بین‌المللی INDEX  بستری را فراهم می‌کند. تا بزرگ‌ترین پروژه‌های منطقه، خرده فروشان، و شرکت‌های طراحی داخلی، خریداران از بزرگترین پروژه‌های منطقه، خرده‌فروشان و شرکت‌های طراحی داخلی تشنه فضای داخلی مدرن، مبلمان منحصر به فرد و منسوجات نفیس حضور پیدا کرده و بتوانند ارتباطات خود را به صورت جهانی و در حوزه خلیج‌فارس برای صادرات و واردات بهترین منسوجات افزایش دهند.  در نسخه 2024 نمایشگاه بین‌المللی INDEX  به روز‌ترین و جدید‌ترین شیوه‌های طراحی داخلی ومنسوجات و اقلام ترند سال جدید برای علاقه‌مندان، معماران، متخصصین و مهندسین به نمایش گذاشته می‌شود. ایندکس بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه بین المللی داخلی و مناسب در منطقه منا است تغییر دکوراسیون داخلی را در خاورمیانه تسهیل کرده است. گردهمایی سالانه منطقه برای جامعه طراحی داخلی  در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.
این تنها رویداد تجاری است که به طور خاص برای اتصال بهترین ذهن‌های طراحی منطقه، طراحان داخلی، توسعه‌دهندگان، متخصصان تدارکات با برندهای جدید، استارت‌آپ‌های جدید و بزرگ‌ترین نام‌های بین‌المللی در زمینه مبلمان داخلی و صحنه مناسب در تمام صنایع ایجاد شده است.
INDEX شما را با خریداران کلیدی نمایش‌های هم‌اکنون مانند The Hotel Show، Workspace و Leisure Show مرتبط می‌کند. اگر محصولاتی برای پاسخگویی به این تقاضا دارید، اکنون زمان آن است که
صنعت طراحی داخلی در خاورمیانه با ارزش 80.6 میلیارد دلار به سرعت در حال رونق است و هیچ بازار دیگری مانند آن وجود ندارد. خریداران از سراسر منطقه به دنبال جدیدترین محصولات، طرح ها و راه حل ها هستند. 
برای بیش از 30 سال، INDEX به برندهایی از سراسر جهان کمک کرده است تا با فعال ترین خریداران منطقه از جمله طراحان داخلی، معماران، توزیع کنندگان و خرده فروشان ارتباط برقرار کنند.
در طول سه روز، فرصت نادری برای انجام تجارت با هزاران خریدار، همه زیر یک سقف، خواهید داشت. خریدارانی که به دنبال جدیدترین مبلمان، نورپردازی، لوازم جانبی، کفپوش و خیلی چیزهای دیگر هستند. با نمایش در INDEX، فوراً حضور برند خود را در این بازار پر رونق تقویت کنید. پرس و جو کنید تا بیشتر بدانید.

INDEX

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا دبی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

موضوعات نمایشگاه
  • طراحی
  • خرده فروشی سازگار با محیط زیست
  • اتاق خواب
  • آشپزخانه و حمام تکنولوژی

هتل های دبی

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی