نمایشگاه داروسازی دوسلدورف
تور های نمایشگاهی آلمان
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدورف، آلمان |

تاریخ برگزاری : 31 شهریور لغایت 03 مهر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm)

یکی از برترین نمایشگاه های داروسازی که هر ساله برگزار می شود نمایشگاه داروسازی دوسلدورف(Expopharm) کشور آلمان می باشد. یک رویداد بزرگ با بیش از پانصد غرفه که هر ساله توسعه می یابد. در حاشیه این نمایشگاه ها سمینارها ، کنفرانس و رویدادهای ویژه ای برگزار می شود که فرصت خوبی برای به اشتراک گذاشتن دستاوردهای علمی و تجاری است.

نمایشگاه داروسازی دوسلدورف یک رویداد ویژه و یک گردهمایی بزرگ از متخصصین و داروسازان برجسته دنیا است تا در کشور آلمان گرد هم می آیند تا قدمی برای پیشرفت بردارند. این نمایشگاه امسال در تاریخ 3 الی 6 مهرماه 1398 برگزار می شود و بدون شک از سالهای گذشته نیز بهتر و پرشورتر برگزار خواهد شد. متخصصین حوزه دارو سازی اگر قصد حضور در این نمایشگاه  را دارند می توانند با همراه شدن با تورهای نمایشگاهی آلمان از فرصت استثنایی پیش رو استفاده کنند. دوسلدورف شهری پر جاذبه و زیبا است و در کشور آلمان مدرن منتظر حضور شما است تا دستاوردهای حوزه داروسازی را به شما ارائه کند. برگزاری نمایشگاه های آلمان و به ویژه نمایشگاه های دوسلدورف با نظم و برنامه فشرده خاصی انجام می شود و شما به عنوان بازدید کننده از امکانات و اطلاع رسانی ویژه ای در این نمایشگاه برخوردار خواهید شد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

انواع شاخه های داروسازی،تجارت عمده فروشی دارویی،محصولات مراقبت در منزل،تشخیص طبی،ابزارآلات تشخیص طبی،محصولات غذایی و رژیم غذایی،محصولات بهداشتی،محصولات آرایشی،مبلمان و تجهیزات داروسازی،DP برای داروخانه ها،تجهیزات برای داروخانه ها

مشخصات تور معرفی نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm)​

تاريخ حركت : 30 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 03 یا 10 مهر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی داروسازی

تور های نمایشگاهی پزشکی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر دوسلدورف

یکی از شهرهای غربی آلمان که یک شهر تجاری است، شهر دوسلدورف می باشد که در کناره رود راین قرار دارد. این شهر با وجود برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های متعددی در ایام مختلف سال توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. دوسلدرف را می توان یکی از برترین شهرهای نمایشگاهی آلمان برشمرد که هر ساله پذیرای هزاران نفری است که از نمایشگاه های آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در کنار بازدید از نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف می توانند از جاذبه های منحصر به فرد و مراکز تجاری متعدد این شهر نیز بازدید کنند که یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. دوسلدورف میزبان طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی است که بسیار پرطرفدار هستند از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت آلومینیم، نمایشگاه شیشه و پنجره و نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm) اشاره کرد. نمایشگاه های آلمان در شهرهای هانوفر، شهر مونیخ و شهرهای دیگر نیز برگزار می شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما دوسلدورف مدرن جایگاه خود را در عرصه بین المللی یافته و به سرعت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. تورهای آلمان با بازدید از نمایشگاه های دوسلدورف کامل خواهد شد. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و استثنایی ترین سفر تجاری خود را آغاز کنید.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط