نمایشگاه دامپروری فرانسه
تور های نمایشگاهی فرانسه
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : رن، فرانسه |

تاریخ برگزاری : 23 لغایت 25 شهریور 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه دامپروری فرانسه ( Space )

نمایشگاه بین المللی دامپروری فرانسه (SPACE) هر ساله در شهر رن فرانسه برگزار می شود که یکی از برترین نمایشگاه های دامپروری و پرورش طیور جهان است. نمایشگاه دامپروری فرانسه رویدادی بزرگ و فوق العاده است که هر ساله محلی برای ملاقات تصمیم گیرندگان و وزرای کشاورزی کشورهای مختلفی است. این نمایشگاه هر ساله پرشورتر از پیش برگزار می شود و طبق آمارهای نمایشگاه سال پیش رشد خوبی را از نظر مساحت و تعداد بازدید کنندگان تجربه کرده است و به نظر می رسد این رشد امسال نیز همچنان ادامه داشته باشد. تورهای نمایشگاهی فرانسه و حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی است تا با متخصصین و بازدید کنندگان حوزه دام و طیور که از 119 کشور جهان در این نمایشگاه حضور به هم می رسانند، آشنا شده و با دستاوردهای جدید این حوزه آشنا شوند. در کنار همه این ها نمایشگاه دامپروری فرانسه با داشتن بیش از 1400 غرفه که هر ساله به وسعت آنها افزوده می شود فرصت های خوبی را در خود پنهان کرده است. برای کشف این فرصت های عالی این رویداد عظیم را از دست ندهید. شهر زیبای رن فرانسه از 19 الی 22 شهریور 1398 میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

خوراک حیوانات، سلامت، تولیدمثل، لقاح مصنوعی، مرغ داری ها، ساختمان های مزارع، تجهیزات مزرعه، فاضلاب و تصفیه آب مزرعه

مشخصات تور نمایشگاه دامپروری فرانسه ( Space )

تاريخ حركت : 22 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 26 یا 30 شهریور 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی دامپروری

تور های نمایشگاهی کشاورزی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر رن

رن یک شهر زیبا و دانشگاهی در شمال غربی فرانسه و مرکز منطقه بریتانی(Brittany) این کشور است . شهر رن نمایشگاه های متعددی را در طول سال برگزار می کند. این شهر از شهر پاریس حدود یک ساعت با هواپیما، حدود دو ساعت با قطار و حدود 3 ساعت با اتومبیل فاصله دارد که یک مزیت خوب برای شرکت کنندگان تورهای نمایشگاهی فرانسه است.علاوه بر این به دلیل گستردگی شبکه ریلی در فرانسه این هر از شهرهای دیگر نیز قابل دسترس است. در این شهر علاوه بر شرکت در نمایشگاه های رن جاذبه های بسیاری را خواهید دید که کلیسای جامع رن و خانه های قرون وسطایی از جمله این جاذبه ها می باشند. موزه های این شهر نیز دیدنی هایی هستند که نباید در سفر به رن فراموششان کرد. شهر رن یک شهر سبز است، فضای سبز شهر شامل پارک ها، باغ گیاه شناسی و باغ های زیبا منطقه بزرگی از شهر را شامل می شود که نشان می دهد این شهر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر و بازدید کننده برای نمایشگاه های خود برخوردار است. امکانات خوبی برای بازدیدکنندگان این شهر در نظر گرفته شده است. از فرودگاه این شهر تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله است و اتوبوس هایی برای انتقال بازدید کنندگان به مرکز شهر در نظر گرفته شده است. دسترسی به نمایشگاه های رن نیز بسیار آسان است. همراه شدن با تورهای نمایشگاهی فرانسه فرصت بازدید از شهر رن را فراهم خواهد آورد که بی شک تجربه بی نظیری برای شما خواهد بود.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط