تور 4 شب هلند
4 شب آمستردام

شهر های بازدید : آمستردام | تاریخ برگزاری : 25 اسفند 1400، 03 فروردین 1401، 10 فروردین 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

قیمت برای هر نفر

اتاق دو تخته
1160 + هزینه پرواز
  • 25 اسفند 98 | 03 فروردین 99 | 10 فروردین 99
  • هواپیمایی ایران ایر
نوروز1401

مشخصات تور 4 شب هلند ویژه نوروز 1401

خدمات تور

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

شهر هایی مورد بازدید

معرفی شهر آمستردام

هلند را می توان یکی از برترین کشورها در حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی دانست. قدرت بالای اقتصادی هلند و سخت کوشی مردم هلند جایگاه تجاری ویژه ای را در قاره اروپا برای این کشور به وجود آورده است. برگزاری نمایشگاه نیز یکی از ابزارهای مطرح شدن در سطح بین المللی است که هلند با ظرفیت های بسیار شهرهای خود توانسته است قدمهای بلندی در این زمینه بردارد. آمستردام هلند نیز به عنوان قلب اقتصادی، سیاسی و تجاری این کشور یکی از شهرهای نمایشگاهی هلند است که نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادهای تجاری مختلفی را برگزار می کند. آمستردام طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی را میزبانی می کند که در قلب این نمایشگاه ها فرصت های یگانه ای نهفته است. اکثر تورهای نمایشگاهی هلند برای شهر آمستردام برگزار می شود و این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

تور های مرتبط

hotel
تور های نوروز

معرفی برترین هتل های توکیو

برترین هتل های توکیو برترین هتل های توکیو اگر شما می خواهید به شهر شکوفه های گیلاس سفر کنید و اقامتی لوکس داشته باشید با