مهمترین نمایشگاه های پزشکی
تور های نمایشگاهی با تورک تراول

مهمترین نمایشگاه های پزشکی

صنعت پزشکی یکی از بزرگترین و مهمترین صنایع در جهان است. همه ساله صدها نمایشگاه تجاری در سراسر جهان برگزار می شود ، این نمایشگاه ها هزاران شرکت بهداشت و درمان و صدها هزار بازدید کننده را گرد هم می آورند. دلایل موفقیت این نمایشگاه های تجاری و پزشکی کاملاً واضح است: شما فرصتی برای ارتباط با متخصصان برجسته در بخش خود دارید. تولید کنندگان برخی از جدیدترین و ابتکاری ترین محصولات ، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات خود را به نمایش می گذارند ، معمولاً در این نمایشگاه ها غرفه داران تجارت خودرا گسترش می دهند و یا تازه تجارت خودشون رو آغاز می کنند.

ما در این مقاله لیستی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه های پزشکی و تجاری که در تور نمایشگاهی اروپا و آمریکا و آسیا برگزار می شوند را برای شما آماده کرده ایم.

نمایشگاه IDS Dental (آلمان ، کلن)

در سال 2017، 2305 غرفه دار از 59 کشور در این نمایشگاه شرکت کردند و آخرین محصولات ، تحولات و روندهای صنعت دندانپزشکی خود را ارائه دادند.

در آخرین باری که این نمایشگاه تشکیل شد بیش از 155،000 بازدید کننده از تجارت بین المللی در نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی (IDS) شرکت کردند.

IDS Dental

نمایشگاه بیو (ایالات متحده ، فیلادلفیا)

کنوانسیون بین المللی بیش از هجده هزار نمایشگاه و بیش از شانزده هزار بیوتکنولوژی و رهبران داروسازی را به مدت یک هفته از سراسر دنیا برای کشف فرصتهای جدید و همکاری گرد هم آورد.

در این نمایشگاه گسترده ای از علوم حیات و برنامه های کاربردی از جمله تولید بیولوژیک ، ژنومیک ، سوخت های زیستی ، فناوری نانو و سلول درمانی  ارائه می شود.

Philadelphia bio

نمایشگاه صنایع آزمایشگاهی (چین – شانگهای)

این نمایشگاه هر دو سال یک‌بار به مدت سه روز برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ها در این حوزه است. شرکت‌های مختلفی از 56 کشور در آن حضور دارند در سال 2016 حدود 24600 نفر از آن بازدید داشته‌اند.

 امسال نهمین دوره برگزاری نمایشگاه صنعت آزمایشگاهی چین است. چندین سمینار در زمینه تجزیه و تحلیل تشخیص اطلاعات و بیوتکنولوژی در سالنی در کنار قسمت اصلی نمایشگاه، هم‌زمان با آن برقرار است. بیشترین بازدیدکنندگان نمایشگاه را محققین، پزشکان، صاحبان آزمایشگاه‌های گوناگون، پژوهشگران و اساتید دانشگاه تشکیل می‌دهند.

 مهم‌ترین موضوعات نمایشگاه شامل فنّاوری آزمایشگاه، بیوتکنولوژی، صنایع آرایشی و پزشکی، پتروشیمی و پزشکی است.

Shanghai Laboratory Industry Exhibition

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا (دوسلدورف آلمان)

نمایشگاه مدیکا آلمان معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه جهان در زمینه محصولات و تجهیزات پزشکی می باشد که در آن بزرگترین فعالان عرصه پزشکی و تجهیزات مربوط به آن از کشورهای مختلف حضور پیدا می کنند و در یک فضای تجاری و آموزشی با همکارانشان ارتباط کاری برقرار می نمایند. در این نمایشگاه، متخصصان دنیا از طریق انجمن ها و کنفرانس های متعدد، به نوعی آینده علم طب را مورد بحث قرار می دهند. 

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف قدمتی بیش از 40 سال دارد و رویدادی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. این نمایشگاه مکانی بسیار مناسب برای نمایش جدیدترین محصولات و خدمات مرتبط با حوزه پزشکی محسوب می گردد.

در طول برگزاری این نمایشگاه، چندین کنفرانس آموزش پزشکی با موضوعات متنوع و بروز نیز توسط انجمن های مختلف برپا می شود و جدیدترین و بروزترین دستورالعمل ها، تکنیک ها و مهارت ها در این زمینه ارائه می گردد.

 

Medica Düsseldorf Medical Equipment Exhibition

نمایشگاه تجهیزات پزشکی (استانبول)

 نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول شامل نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سیستم یکپارچه سلامت، کنگره و سمپوزیوم های بین المللی حول محور سلامت می شود. نمایندگان داخلی و خارجی زیادی از حوزه سلامت و پزشکی از این نمایشگاه بازدید می کنند و با شرکت در کنگره و سمپوزیوم های آن و به اشتراک گذاری ایده ها و طرح هایشان با یکدیگر، راهکارهای نوینی را برای پیشرفت این صنعت ارائه می دهند.

بزرگان صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت از کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه، بالکان، اروپا، شمال آفریقا و آمریکا در این رویداد حضور خواهند یافت تا جایگاهی برای تجارت مولد صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت ایجاد کنند. نمایشگاه تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول برای بازدیدکنندگان و غرفه دارانش شرایط و جایگاهی را مهیا می کند تا آنها بتوانند با بهره گیری از این فضا میزان آگاهی و دانش خود را از نوآوری های صنعت افزایش دهند، موقعیت خود را در بازار تقویت کنند و شرکت یا تجارت خود را تبلیغ نموده و گسترش دهند.

Istanbul-Medical-Equipment-Exhibition

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث / دبی)  

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (عرب هلث) بزرگترین نمایشگاه و کنگره در خاورمیانه و دومین نمایشگاه بزرگ پزشکی در جهان است.

 در حقیقت هیچ عرصه مهم دیگری برای بازار”تجهیزات و مراقبت های پزشکی” همچون این نمایشگاه در جهان وجود ندارد که بتوان هم در آن آموخت، هم سایر بازرگانان و فعالان را ملاقات کرد و هم به تجارت پرداخت.

 بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با پیشگامان این صنعت جهانی در سازمان های منطقه ای و بین المللی در طی بیش از چهار روز ملاقات کنند و از ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به طور همزمان بهره ببرند. در دوره گذشته، بیش از ٤٠٠٠ تولید کننده، توزیع کننده و شرکت خدماتی مرتبط، نوین ترین فناوری ها، ابداعات شان و شیوه بهره برداری از آنها را در معرض نمایش گذاشتند

. از جمله محصولات و خدماتی که تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در معرض نمایش قرار می دهند، می توان به محصولات تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات تشخیص طبی، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، کالاها و لوازم مصرفی بیمارستان ها، محصولات و خدمات جراحی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت های بهداشتی، مدیریت تسهیلات، خدمات پزشکی، رادیولوژی، خدمات مشاوره ای در مراقبت های بهداشتی، اشاره کرد.

Dubai Medical Equipment Exhibition 

ما در اینجا لیستی از مهمترین نمایشگاه هایی که می توانید در تور نمایشگاهی آلمان و تور نمایشگاهی ترکیه و کلا اروپا و آمریکا شرکت کنید را جمع آوری کرده ایم.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی