نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی
تور های نمایشگاهی امارات - (Arab Health)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
Days
Hours
Minutes
Seconds

شهر برگزاری : امارات،دبی | تاریخ برگزاری :  31 خرداد لغایت 03 تیر 1400

معرفی نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab Health)

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab Health) یا عرب هلث، را می توان بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و فناوری های سلامت در خاورمیانه دانست. این نمایشگاه با حضور هزاران تولید کننده و متخصص صنعت تجهیزات پزشکی در سال های اخیر به یکی از مهم ترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی نیز تبدیل شده است و فرصتی فوق العاده را برای دست اندرکاران این حوزه ایجاد می کند تا کسب و کار خودشان را بطور وسیع گسترش دهند. تجهیزات پزشکی عمومی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات مصرفی بیمارستان، مواد خام، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات رادیولوژی و سایر وسایل بهداشتی و مراقبتی، از جمله صد ها طبقه بندی از محصولات پزشکی است که در نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی دبی به نمایش گذاشته می شود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

تجهیزات پزشکی عمومی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات مصرفی بیمارستان، مواد خام، فناوری های فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات رادیولوژی و سایر وسایل بهداشتی و مراقبتی

مشخصات تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab Health)

تاريخ حركت : 30 خرداد 1400 | تاريخ برگشت : 03 یا 05 تیر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای امارات

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی تجهیزات پزشکی

تور های نمایشگاهی پزشکی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر دبی

شهر دبی یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات است. در شهر برج های بلند و مراکز خرید لوکس، می توانید هیجان انگیز ترین و لوکس ترین تفریحات راتجربه کنید. این شهر برای هر نوع سفری یک مقصد مناسب به حساب می آید. چه قصد یک سفر ماجراجویانه و تنهایی را داشته باشید، چه به همراه خانواده تان به این شهر سفر می کنید، دبی جاذبه های زیادی دارد که باعث می شوند در سفرتان به این شهر حسابی خوش بگذرانید. بر اساس آمارها، ایرانی ها امسال در مقایسه با سال قبل علاقه ی بیشتری برای سفر به دبی داشته اند. از ماه دی تا خرداد حدود ۳۱۷ هزار نفر به این شهر سفر کرده اند که این نشان می دهد که سفر ایرانی ها به این شهر ۲۳ درصد رشد داشته است. بیشترین گردشگران دبی به ترتیب از کشورهای هند، عربستان، بریتانیا، عمان،چین، پاکستان، آمریکا و ایران هستند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab Health)

هتل های پیشنهادی دبی - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های دبی​

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط