نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا
تور های نمایشگاهی هلند - Integrated Systems Europe
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : آمستردام، هلند |

تاریخ برگزاری : 11 لغایت 13 خرداد 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا (Integrated Systems Europe)

نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا (Integrated Systems Europe) نمایشگاهی در حوزه رسانه اعم از صوتی و تصویری است و یکی از بزرگترین رویداد های تجهیزات رسانه های الکترونیک در اروپا است. نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا، به یکی از نمایشگاه های اصلی جهان برای تولید کنندگان سیستم های الکترونیک تبدیل شده است تا آخرین و به روز ترین محصولات خود را به خریداران عمده معرفی کنند. این نمایشگاه بخشی ویژه جهت تحقیق و توسعه رسانه های الکترونیک نیز دارد که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان تخصصی این نمایشگاه قرار می گیرد. نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا هر ساله در شهر آمستردام و کشور هلند برگزار می شود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

کارشناسان سیستم های الکترونیک، کانال های پخش، فعالان بازارهای تجاری و خانگی، خریداران بزرگ و کلیدی و خریداران مصرف کننده از جمله: معماران، سازندگان، مشاوران، فروشندگان، طراحان، توزیع کنندگان، مهندسان، مدیران برنامه، نمایندگان مستقل، فعالان نصب، متخصصان فناوری اطلاعات ، پیمانکاران، تکنسین ها ی سیستم های یکپارچه

مشخصات تور نمایشگاه سیستم های یکپارچه اروپا (Integrated Systems Europe)

تاريخ حركت : -| تاريخ برگشت : -

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی تجهیزات رسانه

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر آمستردام

هلند را می توان یکی از برترین کشورها در حوزه تجارت و فعالیت های اقتصادی دانست. قدرت بالای اقتصادی هلند و سخت کوشی مردم هلند جایگاه تجاری ویژه ای را در قاره اروپا برای این کشور به وجود آورده است. برگزاری نمایشگاه نیز یکی از ابزارهای مطرح شدن در سطح بین المللی است که هلند با ظرفیت های بسیار شهرهای خود توانسته است قدمهای بلندی در این زمینه بردارد. آمستردام هلند نیز به عنوان قلب اقتصادی، سیاسی و تجاری این کشور یکی از شهرهای نمایشگاهی هلند است که نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادهای تجاری مختلفی را برگزار می کند. آمستردام طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی را میزبانی می کند که در قلب این نمایشگاه ها فرصت های یگانه ای نهفته است. اکثر تورهای نمایشگاهی هلند برای شهر آمستردام برگزار می شود و این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هتل های پیشنهادی آمستردام - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های آمستردام

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط