نمایشگاه بین المللی پخش تصویری لندن
تور های نمایشگاهی انگلستان - (BVE)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : انگلستان،لندن | تاریخ برگزاری : 21 لغایت 22 اردیبهشت 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه بین المللی پخش تصویری لندن (BVE)

نمایشگاه بین المللی پخش تصویری لندن (BVE) از بزرگترین نمایشگاه های عرضه و ارائه محصولات صوتی و تصویری اروپا است. این نمایشگاه که در کشور انگلستان و پایتخت آن یعنی لندن برگزار می شود، میزبان هزاران بازدید کننده و شرکت های بزرگ بین المللی است، تازه ترین نو آوری های حوزه  صوتی و تصویری از جمله تلویزون های چند بعدی و رزولوشن بالا، ابزار گیمینگ، پخش صدا و… را به نمایش می گذارد. در حاشیه نمایشگاه پخش تصویری لندن نیز چندین سمینار تخصصی در حوزه رسانه و فناوری های مرتبط برگزار می شود که علاقه مندان زیادی را به خود جذب می کند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

انیمیشن و خدمات مدیریت دارایی برای صنعت سمعی و بصری، دستگاه های رایانش ابری (Cloud Computing)، خدمات تکثیر DVD، خدمات مالی، تلویزیون در بستر (IP (IPTV، اجزاء فراداده، دستگاه های تلویزیون همراه، مانیتور ها و رسانه های قابل ضبط. همچنین از دیگر محصولات می توان به این موارد نیز اشاره کرد: دوربین ها، ابزار ویرایش، تجهیزات کارشناسان پزشکی قانونی، تجهیزات پخش، فیلم، تولید، پست، رسانه جدید، تحویل در بستر تلویزیون، ویدئو، خدمات آنلاین، موبایل، سه بعدی، دیسک بلو-ری، فناوری پخش HD و ٥.١، سیستم های CRM، ماهواره، لوازم جانبی. با خدمات تولید: کیت و تجهیزات، ماشین آلات، استودیو، مکان ها، قانون، مالی، بایگانی، فیلم، خدمت، آموزش

مشخصات تور نمایشگاه بین المللی پخش تصویری لندن (BVE)

تاريخ حركت : 18 اردیبهشت 1401| تاريخ برگشت : 25 یا 30 اردیبهشت 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای انگلستان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صوتی و تصویری

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر لندن

شهر لندن پایتخت کشور انگلستان و پادشاهی متحده می‌باشد. این شهر بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهر انگلستان و همچنین بزرگترین منطقه شهری اروپا را شامل می‌شود. لندن بر کناره رودخانه تایمز واقع است. و قدمت آن به دو هزار سال پیش و به دوران رومیان بازمی‌گردد. شهر لندن یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان است و تأثیر فراوانی در سیاست، آموزش و پرورش، سرگرمی، رسانه‌ها، معماری و هنر دارد. همچنین شهر لندن دارای پنج فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که اهمتیت این شهر در حمل‌و‌نقل را نشان می‌دهد. این فرودگاه‌ها عبارتنداز فرودگاه بین‌المللی هیثرو، فرودگاه گاتویک، فرودگاه استانستد لندن، فرودگاه لوتن لندن، و فرودگاه لندن سی‌تی.

مرکز نمایشگاهی لندن مقلب به ExCeL London، واقع در منطقه Canning Tow  در شرق لندن می‌باشد. این مرکز نمایشگاهی محل برگزاری همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر لندن می‌باشد. مساحت مرکز نمایشگاهی بالغ بر چهاردهم کیلومتر مربع می‌باشد. که این نمایشگاه را محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تبدیل گرده است.

نمایشگاه بین المللی پخش تصویری لندن (BVE)

هتل های پیشنهادی لندن - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های لندن

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط