نمایشگاه بین المللی کتاب لایپزیگ آلمان
تور های نمایشگاهی آلمان - Leipziger Buchmesse
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : لایپزیگ،آلمان
تاریخ برگزاری : 3 لغایت 6 فروردین 1402

معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب لایپزیگ آلمان Leipziger Buchmesse

نمایشگاه بین المللی کتاب لایپزیگ آلمان (Leipziger Buchmesse) همزمان با جشنواره کتاب در شهر لایپزیگ کشور آلمان برگزار می شود. این نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب برای آشنا شدن با انواع ادبیات و نویسندگان آلمانی است و محل نمایش دستاورد های گوناگون ناشران این کشور است. نمایشگاه کتاب لایپزیگ جایگاهی ویژه را برای ناشران و تولید کنندگان محتویات آموزشی نیز در نظر گرفته است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاهی نیز قرار گرفته است.

مشخصات تور نمایشگاه بین المللی کتاب لایپزیگ آلمان Leipziger Buchmesse

تاريخ حركت : 2 فروردین 1402 | تاريخ برگشت : 6 یا 8 فروردین 1402

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی کتاب و نشریات

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر لایپزیگ

ی از شهر های بزرگ و مهم آلمان که در ایالت فدرال زاکسن قرار دارد نیز شهر لایپزیگ است. این شهر که در شرق کشور آلمان نیز قرار دارد یکی از مراکز صنعتی شرق آلمان به شمار می رود و با پیشینه فرهنگی بالا دارای جاذبه های گردشگری زیادی از جمله مناظر طبیعی، مراکز خرید متعدد و همچنین فضاهایی بسیار جالب و هیجان انگیزی برای گذراندن عصرهای طولانی تابستانی می باشد. زیباهایی شهر لایپزیگ به اندازه ای زیاد است که به آن لقب پاریس کوچک نیز داده اند.یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در لایپزیگ موزه گراسی است که خود شامل سه موزه ی دیگر می شود. موزه هایی که در آن قرار گرفته اند نیز عبارت از موزه فرهنگ شناسی، موزه آلات موسیقی و موزه هنرهای کابردی می شود و گاهی با عنوان موزه ها در گراسی یا موزه جدید گراسی در بین عموم مردم شناخته می شوند. ساختمان های قدیمی تری که در موزه گراسی نیز وجود دارند به کتابخانه شهرداری نیز تبدیل شده اند. موزه گراسی یکی از نقاط اصلی توریسی در شهر لایپزیگ است و اغلب گردشگران سعی می کنند آن را از دست ندهند.ساختمانی افسانه ای در شهر لایپزیک در ایالت زاکسن آلمان قرار دارد که به تالار شهر قدیم معروف است و جزء بهترین جاذبه های گردشگری در لایپزیگ نیز محسوب می شود. این ساختمان در زمان های گذشته مرکز زندگی بوده و در حال حاضر شامل یک موزه بزرگ می شود. این ساختمان در جنوب غربی ساختمان شهر قدیمی لایپزیگ نیز واقع شده است و زمان ساخت آن در سال ۱۹۰۵ نیز می باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط