نمایشگاه بین المللی کود و بذر شانگهای چین
تور های نمایشگاهی چین - (FSHOW)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری:شانگهای،چین | تاریخ برگزاری :   01 لغایت 03 تیر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه بین المللی کود و بذر شانگهای چین (FSHOW)

نمایشگاه بین المللی کود و بذر شانگهای چین (FSHOW) با داشتن فضایی بیش از 90 هزار متر مربع و بیش از 1500 عرفه دار، از جمله بزرگترین نمایشگاه های کشاورزی در چین و جهان است. این نمایشگاه که به صورت تخصصی به محصولاتی همچون کود، آفت کش، بذر، تجهیزات و دارو های نگهداری از گیاهان، بسته بندی مواد کشاورزی و حتی وسایل نقلیه مرتبط به حفاظت از زمین های عظیم کشاورزی مانند هواپیما های سم پاش، می پردازد. نمایشگاه کود و بذر شانگهای با نمایش محصولات و فناوری های به روز در زمینه نگهداری از محصولات کشاورزی، یک رویدادی عالی برای دست اندرکاران صنعت کشاورزی است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

آفت کش ها، کود، بذر، داروهای غیر کشاورزی، تجهیزات بسته بندی تولید، تجهیزات حفاظت از گیاه، تدارکات، مشاوره، خدمات آزمایشگاهی و پشتیبانی، هواپیماهای کشاورزی، و وسایل نقلیه بدون سرنشین کوچک، تکنولوژی کاربرد زمین های هوایی و تجهیزات پاشش و وسایل نقلیه هوایی

مشخصات تور نمایشگاه بین المللی کود و بذر شانگهای چین (FSHOW)

تاريخ حركت : 31 خرداد 1400 | تاريخ برگشت : 06 یا 08 تیر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای تجاری چین

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت کشاورزی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر شانگهای

شهر شانگهای، که به آن لقب نیویورک شرقی نیز می گویند، یکی از مهم ترین شهرها در کشور چین است که هر ساله گردشگران فراوانی به آن سفر می کنند.مساحت این شهر حدود 6350 کیلومتر مربع و جمعیت آن 26 میلیون نفر است. این شهر یکی از مهم‌ترین بنادر چین به حساب می‌آید. متروی شانگهای در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده و هم‌اکنون دارای ۱۴ خط و ۳۳۷ ایستگاه می‌باشد. این مترو طولانی‌ترین متروی جهان با ۵۴۸ کیلومتر طول می‌باشد.

موزه شانگهای، محله باند، باغ یو، جاده نانجینگ و بسیاری نقاط و مراکز دیدنی در این شهر وجود دارند که هنگام سفر به شانگهای می توان از آن ها دیدن کرد.

در شانگهای، به صورت سالیانه نمایشگاه ها و رویدادهای نمایشگاهی متعددی در زمینه های صنعتی، تکنولوژی و فرهنگی برگزار می شود.حضور در این نمایشگاه های چین و به خصوص نمایشگاه های تجاری شانگهای می تواند برای بسیاری از بازدیدکنندگان و صاحبان مشاغل، موجب رونق و توسعه زمینه فعالیتشان گردد.

هتل های پیشنهادی شانگهای - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های شانگهای​

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط