نمایشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی قطر
تور های نمایشگاهی قطر - Hospitality Qatar
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوحه، قطر | تاریخ

برگزاری : 18 لغایت 20 آبان 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی قطر - Hospitality Qatar

نمایشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی قطر ( Hospitality Qatar ) از مهمترین و بزرگترین نمایشگاه های گردشگری با نگاه ویژه به هتلداری و صنایع وابسته، در قطر و منطقه خاورمیانه است. با توجه به پیشرفت های اخیر کشور قطر در زمینه گردشگری و برنامه ریزی های بلند مدت این کشور جهت جذب گردشگران و برگزاری رویداد های مهم بین المللی مانند جام جهانی فوتبال 2022، این نمایشگاه در سال های اخیر توانسته دست اندرکاران و متخصصین مهم و معتبری را جذب خود کند. این نمایشگاه فرصتی ایده آل برای مشاهده تازه ترین تجهیزات و خدمات در زمینه هتلداری و یافتن فرصت های تجاری در صنعت گردشگری و مهمان نوازی است.

مشخصات تور نمایشگاه بین المللی گردشگری و مهمان نوازی قطر - Hospitality Qatar

تاريخ حركت : 17 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 21 یا 28 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای قطر

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی گردشگری

تور های نمایشگاهی هتلداری

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر دوحه

شهر دوحه پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا یعنی قطر محسوب می شود. در سال های اخیر این شهر با رشد و توسعه بسیار سریع و جذب موفق گردشگران توانسته است به عنوان رقیبی جدی برای دوبی مطرح شده و نام خود را به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در خاور میانه؛ در سراسر جهان به ثبت برساند.

اگر برای تعطیلات خود برنامه ریزی کرده و دوست دارید سفری پر هیجان و همراه با انجام تفریحات متعدد و بازدید از اماکن مختلفی را پشت سر بگذارید، چمدان هایتان را به مقصد دوحه ببندید. سازه های معماری شکوهمند، رستوران های بسیار خوب، فروشگاه ها و مراکز خرید عالی و ….. تمامی انتظارات شما به عنوان یک گردشگر را تامین خواهد کرد. در این یادداشت به معرفی ۱۲ دلیل برای سفر به دوحه می پردازیم، سفری که قطعا در تمام عمر، فراموش نخواهید کرد.جزیره مصنوعی مروارید خلیج فارس در سواحل شهر دوحه و در دهانه تالاب خلیج غربی این شهر ساخته شده است. این جزیره مصنوعی که توسط انسان ساخته شده است به شکل مروارید بوده و در آن تعداد زیادی خانه و ویلاهای بسیار مدرن و گران قیمت در کنار هتل ها و مراکز اقامتی، پاساژها و مراکز خرید و تفرجگاه ها و مراکز تفریحی وجود دارد. این جزیره بسیار زیبا بوده و شما می توانید با خرید از مراکز تجاری و فروشگاه های متعدد آن و همچنین صرف غذا در یکی از رستوران های این منطقه، از مناظر زیبا و بی نظیر آن لذت ببرید.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط