نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امنیت لندن
تور های نمایشگاهی انگلستان - (IFSEC)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : لندن-انگلستان |

تاریخ برگزاری : 22 لغایت 24 اردیبهشت 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امنیت لندن (IFSEC)

نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امنیت لندن (IFSEC) بزرگترین نمایشگاه ایمنی و امنیت در اروپا و از معتبر ترین نمایشگاه های این صنعت در جهان است. این نمایشگاه میزبان متخصصین ایمنی از اقصی نقاط جهان است که همگی  یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن ایجاد محیط هایی امن در محل کار و خانه افراد است. غرفه داران در نمایشگاه ایمنی و امنیت لندن، تازه های حوزه امنیت را به اشتراک و عرضه می گذارند و محیطی ایده آل را برای خریداران راه حل های نوین امنیتی ایجاد می کنند. این نمایشگاه با برگزاری نشست های گوناگون آموزشی و مشاوره ای در زمینه امنیت و ایمنی به هزاران بازدید کننده عمومی، سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی، فرصت کشف بهترین راهکار های ایجاد فضا هایی امن را می دهد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

بخش های اصلی نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امنیت لندن عبارتند از:

RFID و کارت های هوشمند، مقابله با تروریسم ، کنترل دسترسی و راه حل های امنیتی، بخش دوربین های مدار بسته، IP و شبکه ها، حفاظت امنیت و خدمات پشتیبانی، هشدار های خطر مزاحمت و امنیت فیزیکی، راه حل های آتش سوزی.
این نمایشگاه به صورت سالانه نیز برگزار می شود.

برای بیش از ٤٠ سال است که این نمایشگاه در مرکز صنعت امنیت، با حصول اطمینان از تعالی و نوآوری در هر رویداد پیشگامانه، قرار گرفته است. این رویداد بیش از ٣٠٠٠٠ بازدید کننده و ٦٥٠ تولید کننده برتر، تامین کننده و توزیع کننده را به خود جذب کرده است.

این نمایشگاه بیش از امنیت سنتی و راه حل های آتش سوزی، راه حل های بیومتریک، امنیت IP، ساختمان های هوشمند ارایه می دهد. این نمایشگاه، همراه با تولید کنندگان پیشرو، توزیع کنندگان و تامین کنندگان در حال راه اندازی آخرین فن آوری ها، به اجازه بدست آوردن محصولاتی که برای تجارتتان مناسب است را می دهد.

مشخصات تور نمایشگاه تجهیزات ایمنی و امنیت لندن (IFSEC)

تاريخ حركت : 20 اردیبهشت 1400 | تاريخ برگشت : 29 اردیبهشت 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای انگلستان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع ایمنی و امنیت

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر لندن

شهر لندن پایتخت کشور انگلستان و پادشاهی متحده می‌باشد. این شهر بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهر انگلستان و همچنین بزرگترین منطقه شهری اروپا را شامل می‌شود. لندن بر کناره رودخانه تایمز واقع است. و قدمت آن به دو هزار سال پیش و به دوران رومیان بازمی‌گردد. شهر لندن یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان است و تأثیر فراوانی در سیاست، آموزش و پرورش، سرگرمی، رسانه‌ها، معماری و هنر دارد. همچنین شهر لندن دارای پنج فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که اهمتیت این شهر در حمل‌و‌نقل را نشان می‌دهد. این فرودگاه‌ها عبارتنداز فرودگاه بین‌المللی هیثرو، فرودگاه گاتویک، فرودگاه استانستد لندن، فرودگاه لوتن لندن، و فرودگاه لندن سی‌تی.

مرکز نمایشگاهی لندن مقلب به ExCeL London، واقع در منطقه Canning Tow  در شرق لندن می‌باشد. این مرکز نمایشگاهی محل برگزاری همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر لندن می‌باشد. مساحت مرکز نمایشگاهی بالغ بر چهاردهم کیلومتر مربع می‌باشد. که این نمایشگاه را محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تبدیل گرده است.

هتل های پیشنهادی انگلستان - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های انگلستان

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط