نمایشگاه تلویزیون و رسانه های دیجیتال فرانسه
تور های نمایشگاهی فرانسه - (MIPTV)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : کن،فرانسه
تاریخ برگزاری :27 لغایت 31 فروردین 1402

معرفی نمایشگاه تلویزیون و رسانه های دیجیتال فرانسه (MIPTV)

نمایشگاه تلویزیون و رسانه های دیجیتال فرانسه (MIPTV) برجسته ترین رویداد و گردهمایی بزرگ فعالان حرفه ای صنعت سرگرمی است و هر ساله در ماه آوریل میزبان فعالان عرصه محصولات دیجیتال، گوشی های موبایل و صنعت سرگرمی های دیجیتال می باشد. مدیران رده بالای تلویزیون و فعالان خلاق این عرصه از 100 کشور دنیا در این رویداد گرد هم می آیند تا برای ایجاد مراحل اولیه توسعه محتوا به صورت مشترک اقدام کنند و برای سال های آتی قراردادهایی با هم منعقد نمایند. در این نمایشگاه شما می توانید 1600 غرفه دار بین المللی را بیابید و همچنین می توانید در کنفرانس های بسیار با کیفیت و سطح بالا شرکت کنید و در طول برگزاری رویدادهای مرتبط و شبکه های تلویزیونی، تعاملات و ارتباطات ارزشمند خود را توسعه دهید. شما می توانید مدل های جدید تجارت، گرایشات و تکنولوژی های این عرصه را که بر کسب و کار شما تاثیر دارند را کشف نمایید. با تهیه فهرستی از راهنماهای این رویداد و پایگاه های اطلاعاتی این مجموعه به ارتقای کسب و کارتان کمک کنید. این نمایشگاه، اجتماعی از بازار و خلاقیت های جهانی برای همه برنامه های تلویزیونی و دیدنی روی پرده هاست. شما می توانید 4 روز را با نقش آفرینان مهم تلویزیون های بین المللی و برنامه سازان آنلاین سپری کنید.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

همه این فعالان در نمایشگاه تولیدات تلویزیونی کن فرانسه (MIPTV) حضور می یابند:

  • خریداران
  • تهیه کننده ها و توزیع کننده ها
  • شبکه های تلویزیونی و مخابراتی
  • برندها و آژانس های تبلیغاتی
  • مجریان خلاقیت ها و اعمال تحولات
  • مطبوعات و آژانس های تبلیغاتی

مشخصات تور نمایشگاه تلویزیون و رسانه های دیجیتال فرانسه (MIPTV)

تاريخ حركت : 227 فروردین 1402 | تاريخ برگشت : 31 فروردین یا 3 اردیبهشت 1402

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت رسانه

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر کن

شهر کن یکی از شهرهای توریستی و فرهنگی کشور فرانسه می باشد. شهرت شهر کن به آب و هوای خوب و سواحل زیبای آن است. خیابان های شهر با انواع گل های گرمسیری و درختان نخل مزین شده اند. شهر کن در میان گردشگران به سواحل زیبا و آفتاب دلپذیر، خیابان های سنگفرش شده و بناهای قدیمی شناخته شده است.شهر کن از قرون وسطی تا اوایل قرن 19 میلادی به عنوان یک دهکده کوچک ماهیگیری شناخته شده بود. در دهه 30 قرن 19 میلادی اولین خانه های مجلل فرانسوی در این شهر کوچک شروع به ساخت کردند و کن به مرور زمان تا به امروز جایگاه خود را به میعادگاه ثروتمندان و شخصیت های مشهور فرانسوی و بین المللی تبدیل کرده است. شهر کن در جنوب شرقی فرانسه، در منطقه ای به نام خلیج ناپول قرار گرفته است، این شهر در حال حاضر با مساحتی بالغ بر 1.96 کیلومتر مربع بخشی از کلان شهر نیس به حساب می آید و حدود 73 هزار نفر در این شهر زندگی می کنند. مردم شهر کن به زبان فرانسوی صحبت می کنند اما به علت موقعیت توریستی اش اکثر مردم کن به زبان انگلیسی هم تسلط دارند. واحد پول رایج در شهر کن مانند دیگر شهرهای فرانسه یورو می باشد. شهر کن در کشور فرانسه، شهری است که اغلب این شهر را با جشنواره کن به خاطر می آورند. سفر به شهر کن در فرانسه یک سفر متفاوتی خواهد بود. کن شهر بندری و توریستی به حساب می آید و به خاطر جشنواره کن هر سال میزبان هزاران بازیگر مشهور و گردشگر خارجی است. علاوه بر جشنواره کن، در این شهر سواحل دیدنی، آثار تاریخی و آب های شفاف مدیترانه باعث شده اند که گردشگران زیادی به کن سفر کنند. از مهم ترین مسئله در هر سفری محل اقامت در آن شهر یا کشور خواهد بود، اما برای اقامت در شهر کن هیچ مشکلی نخواهید داشت چون در این شهر هتل ها و اقامتگاه های فراوانی وجود دارد، فقط کافیست با توجه به میزان بودجه خود یکی از هتل ها را انتخاب کنید و تا پایان سفرتان در آنجا اقامت داشته باشید. این شهر صدها کیلومتر ساحل دارد که در جای جای آن امکانات تفریحی و رفاهی فراهم شده است. در سواحل آفتابی کن به راحتی می توانید آفتاب بگیرید. در این شهر دو نوع ساحل وجود دارد که به سواحل عمومی و سواحل خصوص تقسیم می شوند. با اقامت در یک هتل 5 ستاره ساحلی امکان استفاده از سواحل خصوصی با امکانات منحصی به فرد دارید. اما اگر هتل شما ساحل خصوصی ندارد می توانید در سواحل عمومی بخصوص بخش های خلوتش استراحت کنید و آفتاب بگیرید.

نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط