نمایشگاه دریایی پاسادونیا آتن
تور های نمایشگاهی یونان - Posidonia
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : آتن،یونان | تاریخ برگزاری :  16 لغایت 20 خرداد 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه دریایی پاسادونیا (Posidonia)

نمایشگاه دریایی پاسادونیا (Posidonia) از نمایشگاه های مهم صنعت کشتیرانی است که هر دو سال یکبار برگزار می شود. این نمایشگاه کشتیرانی به شرکت های حمل و نقل و سازمان های مرتبط فرصت دسترسی مستقیم به کشتیرانی یونان و تاجران بزرگ ناوگان های دریایی را می دهد. در این نمایشگاه انواع کشتی های حامل گاز مایع نفتی و گاز طبیعی مایع، کشتی های تدارکاتی فرا ساحل، کشتی های کانتینری و دکل های حفاری مورد تجارت قرار می گیرد. در چند سال اخیر، نمایشگاه دریایی پاسادونیا به موضوع محیط زیست توجه ویژه ای داشته است.

مشخصات تور نمایشگاه دریایی پاسادونیا (Posidonia)

تاريخ حركت : 15 خرداد 1401 | تاريخ برگشت : 20 یا 25 خرداد 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت کشتیرانی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر آتن

آتن پایتخت اساطیری یونان و مهد تمدن غرب شهری است ۳۰۰۰ ساله که نام خود را از کلمه یونانی ” آتنا ” به معنای الهه عقل وارد برگرفته است ، میدان سینما گما میدان مرکزی شهر آتن است که در نزدیکی ساختمان مجلس و یکی از معروف ‌ترین هتل ‌های شهر واقع‌ شده است و آتن با جمعیتی حدود سه میلیون و ۱۲۰ هزار نفر، پایتخت یونان و در نزدیکی خلیج سالونیک از شهرهای مهم و تاریخی جهان است ، این شهر زادگاه سقراط ، افلاطون ، ارسطو ، دموستون و دیگر فلاسفه یونانی است و این شهر، شهری زیبا و تماشایی و پر از باغ‌ های سرسبز و پارک‌ های دیدنی است که تقریبا تمام خانه‌ های آتن بالکن‌ های کوچکی دارند که ساکنان آن ‌ها، گلدان‌ های کوچک شمعدانی ‌شان را در آنجا نگهداری می‌ کنند و خیابان‌های آتن با درختان مرکبات و بخصوص پرتقال تزیین شده است.نام این شهر تاریخی از آتنا ایزد بانوی خرد و جنگ و الهه نگهبان این شهر گرفته‌شده است. شهر آتن، پایتخت یونان در نزدیکی خلیج  در دشت آتی از شهرهای مهم تاریخی جهان باستان و مرکز دانش و فلسفه و ادب بود و تاریخ آتن را افسانه‌های بسیار فرو پوشانده است اما از قرن هفتم قبل از میلاد وضع تاریخی آن روشن است، در سال ۶۸۳ قبل از میلاد سلطنت موروثی آن برچیده شد و تا سال ۵۹۴ قبل از میلاد سن و آدخون ها حکومت کردند و از آن به بعد تا سال ۵۱۰ قبل از میلاد در دست جباران و از آن پس دارای حکومت دموکراسی بود. در سال ۴۰۴ قبل از میلاد این شهر به چنگ اسپارت ها و آنگاه به تصرف فیلیپ و اسکندر مقدونی در آمد.

نمایشگاه دریایی پاسادونیا (Posidonia)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط

انمایشگاهی یافت نشد