نمایشگاه بين المللی ساختمان برلین
تور های نمایشگاهی آلمان - Bautec
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : برلین،آلمان |

تاریخ برگزاری : 03 لغایت 06 اسفند 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec)

نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec) از معتبر ترین نمایشگاه های ساختمان سازی آلمان و اروپا می باشد که محلی ایده آل برای دست اندرکاران این رشته است تا با دیگر فعالین بین المللی این زمینه آشنا شوند و علاوه بر تبادل اطلاعات، شرکای تجاری جدید بیابند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه به شاخه های ساختمان سازی، املاک و مستغلات، پیمانکاران و ماشین آلات تقسیم می شوند. این نمایشگاه ساختمان سازی که هر ساله در پایتخت کشور آلمان یعنی شهر برلین برگزار می شود، چند سالی است به موضوع صرفه جویی در انرژی و بکار رفتن انرژی سبز در ساخت و ساز پرداخته و به یکی از نمایشگاه های مهم اروپا تبدیل شده است. در حاشیه نمایشگاه Bautec برلین، بازدید کنندگان نیز می توانند در تعداد زیادی کنفرانس، کنگره و نشست های کاربردی مفید و مرتبط شرکت نمایند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

مروری بر محصولات و خدمات نمایشگاه باوتک برلین

امکانات فضای باز، شیمی ساختمان و حفاظت از سطح، ابزار و ماشین آلات ساختمانی ، تجهیزات و سیستم ها، مصالح ساختمانی، سیستم های ایمنی در برابر آتش سوزی، سقف سازی، ساخت نما، پنجره ها، درب ها و دروازه ها، ساخت و ساز / سیستم پیش ساخته ساختمانی، باغبانی و محوطه سازی، سیستم های فنی ساختمان / سیستم های دسترسی بالا، تکنولوژی گرمایش، ساخت تخته و الوار، منابع تجدید پذیر، تغییر شکل فضای داخلی / ساخت دیوارهای پیش ساخته، سیستم ها و تجهیزات بهداشتی ، سیستم های تهویه مطبوع و تهویه، مهندسی زیرزمینی، نرم افزار، سازمان ها و موسسات.

گروه های هدف بازدید کنندگان

معماران، برنامه ریزان و مهندسان، خرده فروشان، معامله گران ماهر، صاحبان املاک، شرکت های ساختمانی، صاحبان خانه و آپارتمان ، مستاجران و هر کسی که برنامه ای برای ساخت و ساز یا بازسازی دارد.

مشخصات تور نمایشگاه ساختمان برلین (Bautec)

تاريخ حركت : 02 اسفند 1400 | تاريخ برگشت : 06 یا 15 اسفند 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر برلین

پایتخت و بزرگترین شهر آلمان، برلین با داشتن جمعیتی بیش از 3.7 میلیون نفر، پر جمعیت ترین شهر اروپا پس از لندن می باشد. برلین مرکز فرهنگ، سیاست، رسانه و دانش آلمان است که میزبان صد ها ارگان معتبر و مهم صنعتی، اقتصادی، فناوری و دانشگاهی این کشور می باشد. با داشتن تاریخی پر حادثه که سرگذشت خود را در دیوار برلین به نمایش می گذارد و مرکز شهری پر جنب و جوش، شهر برلین یکی از قطب های اصلی گردشگری آلمان است. با اختصاص دادن بیش از 30% فضای شهری خود به فضای سبز و طبیعی از جمله رودخانه ها، دریاچه ها و کانال ها، این شهر حال و هوایی تماشایی دارد. دروازه براندنبرگ، باغ وحش برلین، دیوار برلین،بیش از 20 موزه تاریخی و مدرن، باغ حهان و کلیسای مرکزی برلین، این شهر برای گردشگران، مقصدی دیدنی است. تمام این ویژگی ها  شهر برلین را به مرکزی مهم برای برگزاری نمایشگاه های آلمان کرده است.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط