نمایشگاه سنگ ورونا
تور های نمایشگاهی ایتالیا - Marmomacc
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : ورونا، ایتالیا |

تاریخ برگزاری : 07 لغایت 10 مهر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc)

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc)​ یکی از مهمترین رویدادهایی است با صنعت سنگ های طبیعی در دنیاست.نمایش ماشین آلات پردازش و فناوری های کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و امور ساختمانی و همچنین معرفی مواد خام اولیه برای ساخت و ساز و فعالیت های عمرانی از جمله فعالیت هایی است که در این نمایشگاه صورت می گیرد.
نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل از لحاظ کیفیت و جامعیت نمایشگاهی است که پیشرفته ترین عملیات ها و فرآیندهای صنعت صنعت ساختمانی را در آن می توان مشاهده کرد.
تجار و مهندسین معمار و فعالین عرصه ساختمانی می توانند در تورهای نمایشگاهی که در ایتالیا برگزار می شوند، از نمایشگاه هایی مانند این نمایشگاه بازدید کنند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

ماشین آلات و آخرین تکنولوژی های مرمر و گرانیت
فروش ماشین آلات و فناوری های پردازش سنگ مرمر
اجاره ی ماشین آلات پردازش سنگ مرمر
مواد مصرفی پردازش سنگ های طبیعی
تولیدکنندگان مواد و متریال سنگ مرمر
شرکت های ساختمانی
فروش سنگ مرمر، سنگ های طبیعی و آگلومره
نهادهای تحقیقاتی و دانشگاه های درگیر با مرمر

مشخصات تور نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc)

تاريخ حركت : 06 مهر 1400 | تاريخ برگشت : 10 یا 20 مهر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی سنگ و کاشی

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر ورونا

ورونا در شمال ایتالیا و ناحیه ونتو قرار دارد و به دلیل مجاورت آن به شهرهای میلان و نیز، از جمله مقاصدی است که مسافران زیادی را جذب خود می کند.ورونا تا سال 1797 یکی از ایالات ونیز به شمار می رفت.مساحت این شهر حدود 20663 متر مربع و جمعیت آن 270000 نفر است.ورونا از شهرهایی است که در طول دوران جنگ جهانی دوم خسارات فراوانی دید.
از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به قصر سلطنتی سن زنو ماجوره، کلیسای سنت آناستازیا و آمفی تئاترها و سالن های اپرای قدیمی آن اشاره کرد.
ورونا از جمله شهرهایی است که هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلف و متعددی به ویژه در زمینه معماری و صنعت ساختمانی است.تورهای نمایشگاهی ورونا، به طور معمول از پربازدیدترین نمایشگاه های ایتالیا و رویدادهای فرهنگی و تجاری هستند که امکان تعاملات و ارتباطات بیشتری را برای صاحبان مشاغل ایجاد می کنند.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط