نمایشگاه سیستم های بهداشتی ،کنترل دما و هوا و گرمایی
تور های نمایشگاهی هلند-VSK
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : اوترخت، هلند |

تاریخ برگزاری : 19 لغایت 22 بهمن 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه سیستم های بهداشتی ،کنترل دما و هوا و گرمایی (VSK)

نمایشگاه سیستم های بهداشتی ،کنترل دما و هوا و گرمایی (VSK) یکی از مهمترین نمایشگاه های صنعت سیستم های گرمایش، سرمایشی، تهویه هوا و به طور کلی کنترل دما و هوا در اروپا و جهان می باشد. این نمایشگاه می کوشد تا آخرین دستاورد ها و فناوری های این صنعت را به نمایش بگذارد و مهمتر از آن از تازه ترین روش های صرفه جویی انرژی در تولید گرما و سرما رونمایی کند. موضوعات مهم دیگر که در این رویداد به آن پرداخته می شود، بازیافت انرژی، تکنولوژی های مرتبط و روش های جابه جایی بهینه انرژی است که مورد توجه هزاران بازدید کننده و غرفه دار این نمایشگاه قرار می گیرد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

بازدیدکنندگان: 

VSK از کسانی که در زمینه های طراحی، نصب، مشاوره و تعمیر در نصب مکانیکی، در زمینه های مسکونی، تجاری و صنعتی فعالیت دارند دعوت به حضور می کند. تمرکز اصلی این نمایشگاه روی سیستم های گرمایی، گازی، خنک کننده، هوایی و کنترل اتوماتیک منطقه ای می باشد.


این نمایشگاه روی این سه بخش تمرکز ویژه دارد: 

  1. مسکن و خانه نشینی 
  2. بهره وری 
  3. صنعت 

مشخصات تور نمایشگاه سیستم های بهداشتی ،کنترل دما و هوا و گرمایی VSK

تاريخ حركت : 18 بهمن 1400 | تاريخ برگشت : 22 یا 29 بهمن 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت دما و هوا

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر اوترخت

اوترخت چهارمین شهر بزرگ هلند از قرن ها قبل مرکز اصلی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هلند بوده و امروز با ساختمان های تاریخی تماشایی که در احاطه کانال های آب هستند گردشگران زیادی دارد. تماشایی ترین قسمت شهر همان «الد تاون» است؛ با بناها و ساختمان هایی که از زمان قرون وسطی تا الان پابرجا هستند. فاصله کم این شهر تا آمستردام باعث شده تا گردشگران زیادی به هوای تماشای کانال های آب و معماری جذابش هم که شده سفری کوتاه مدت به این شهر داشته باشند. خواندن راهنمای سفر به اوترخت می تواند شما را کاملا با فرهنگ، جاذبه ها و غذاهای این شهر آشنا کنداوترخت از شهرهای مرکزی هلند است و در ۴۵ کیلومتری جنوب آمستردام قرار دارد.  این شهر با حدود ۳۴۵ هزار نفر جمعیت، چهارمین شهر بزرگ هلند است و بیشتر ساکنانش را افراد جوان مجرد تشکیل می دهند برای همین به آن شهر دانشجوها می گویند. به راحتی می توانید یا با قطار و یا با اتوبوس، یک ساعته خودتان را از آمستردام به این شهر برسانید و جاذبه هایش را تماشا کنید.تاریخ این شهر به سال ۴۷ میلادی برمی گردد زمانی که کلودیوس، امپراتوری روم دستور داد تا یک دیوار دفاعی در امتداد رودخانه راین ساخته شود و شمالی ترین مرز امپراتوری روم شکل بگیرد. یکی از قلعه هایی که در امتداد این رودخانه ساخته شد قلعه Traiectum بود که به زبان محلی به آن ترخت و بعدها اوترخت می گفتند. این اتفاق نقطه شروع شکل گیری این شهر بود چون در همان محلی که آن زمان قلعه ساخته شد امروز کلیسای جامع سنت مارتین اوترخت قرار دارد .

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط