نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ
تور های نمایشگاهی آلمان - SMM
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : هامبورگ،آلمان | تاریخ برگزاری : 15 لغایت 18 شهریور 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ SMM

نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ SMM یکی از مشهور ترین رویداد های تجاری کشتی سازی در جهان است و محلی برای آشنا شدن با تازه ترین فناوری های این صنعت است. این نمایشگاه در سال های اخیر میزبان چندین کارگاه و کنفرانس در زمینه صنعت دریایی و کشتیرانی بوده است و محل سخنرانی متخصصین برجسته و بین المللی در این زمینه، از این رو نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ، مورد توجه بسیاری از دست اندرکاران، دولت ها و شرکت های بزرگ صنعت دریایی قرار گرفته است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

صنعت كشتی سازی/ تعمیرات

تجهیزات و لوازم كشتی

سیستم های پیشرانه/ یدك كش ها

سیستم های كمكی پیشرانه

تجهیزات عملیات كشتی

سیستم های بار

مهندسی برق و الكترونیك

فناوری دریایی

بنادر و فناوری بندر

سیستم های ضددزدی دریایی

عاملان اجاره كشتی

مالکان کشتی ها

مشخصات تور نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ SMM

تاريخ حركت : 14 شهریور 1401 | تاريخ برگشت : 18 یا 23 شهریور 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی کشتیرانی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر هامبورگ

هامبورگ یا “دروازه ورود به جهان”! شهر هامبورگ یکی از شهر های مدعی دنیا در آلمان که لقب بزرگترین بندر اروپا و دومین شهر بزرگ در آلمان را از آن خود کرده است. هامبورگ را می توان به جرات یکی از مهم ترین شهرهای آلمان و حتی کل اروپا دانست. شهری که با سابقه ای درخشان در تاریخ و اقتصاد یکی از ثروتمند ترین شهر های کل اروپا شناخته شده است.هامبورگ را می توان یکی از عجایب شهر های اروپایی دانست که آلمان با خوش شانسی تمام مالکیت آن را بر عهده داشته. شهری که تلفیقی زیبا از هنر، تاریخ، اقتصاد کلان و قدرتمند، جاذبه های طبیعی و زیبایی های منحصر به فرد به آن یکپارچگی حیرت انگیزی بخشیده است. هامبورگ نمونه ای مثال زدنی از تلاقی مدرنیته و تاریخی همچنان استوار می باشد.شهری بندری که آرامش و هیاهوی سرزندگی در آن در یک نقطه به زیبایی به هم رسیده و در هم آمیخته شده است. و بدون شک هر گردشگری آرزوی یکبار دیدنش را خواهد داشت. در هر نقطه این شهر بندری که قدم بزنید تجربه و حسی جدید برای کشف کردن خواهید داشت. موزه ها و گالری های خیره کننده، پل های تاریخی، مرغان دریایی در گوشه گوشه شهر، لذت تماشای دریاچه ای که درست از میانه شهر میگذرد و ده ها جاذبه دیدنی و گردشگری دیگر که همه و همه در منحصر به فرد کردن شهر هامبورگ در آلمان نقش خاص خودشان را ایفا می کنند و اتمسفری دلچسب و تکرار نشدنی به این شهر می بخشند.

نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ SMM

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط