نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و چاپ استانبول ترکیه
تور های نمایشگاهی ترکیه - Sign Istanbul
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : استانبول، تزکیه |

تاریخ برگزاری : 18 لغایت 21 شهریور 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه صنعت تبلیغات و چاپ ساین استانبول ترکیه (Sign Istanbul)

نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال ترکیه به صورت سالانه با موضوعات صنعت تبلیغات و فن آوری های چاپ دیجیتال در استانبول برگزار میشود.
این نمایشگاه با هدف توسعه پتانسیل صادرات تولید کنندگان داخلی در صنعت تبلیغات و صنعت چاپ دیجیتال و همچنین باز کردن کانال های فروش جدید هم در داخل و هم در خارج از کشور برگزار می گردد. در حالی که بسیاری از غرفه داران واردات را انجام می دهند، نمایشگاه SIGN İstanbul یک پلت فرم یا بستر برای شرکت هایی که مایل به دیدار با خریداران حرفه ای از سراسر کشورهای حوزه آناتولی هستند،نیز فراهم می کند.نمایشگاه صنعت چاپ دیجیتال ترکیه در زمره نمایشگاه هایی است که در تورهای نمایشگاهی، با جمع آوری هزاران نفر از صاحبان مشاغل و غرفه داران از داخل و خارج از کشور ترکیه یک محیط تجاری پویا نیز ایجاد خواهد کرد.
بازدید از این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای طراحان گرافیک و فعالان حوزه تبلیغات و چاپ دیجیتال جهت توسعه و ارتقای فعالیت هایشان خواهد بود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

وسایل و لوازم چاپ دیجیتال،وسایل و لوازم چاپ پارچه، لوازم برش لیزری و CNC، لوازم چاپ و تبلیغات،سیستم های LED، جوهر، وسایل نمایش تصویری،طراحی و گرافیک،سیستم های چاپ سه بعدی، چاپ خانه ها و ناشران

مشخصات تور معرفی نمایشگاه صنعت تبلیغات و چاپ ساین استانبول ترکیه (Sign Istanbul)

تاريخ حركت : 17 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 21 یا 28 شهریور 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی تبلیغات

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که با مساجد باشکوه و زیبا، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد تاریخی و دیدنی، در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است.. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و در واقع استانبول تنها شهر در دنیاست که در دو قاره قرار دارد.مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاپادوکیه، توپکاپی و بسیاری مراکز خرید از جمله دیدنی های شهر استانبول هستند که در تور استانبول باید به دیدن آن ها رفت.
تورهای نمایشگاهی متعددی برای ترکیه و استانبول وجود دارد که مسافران را به بازدید از رویدادهای نمایشگاهی دعوت می کند.سالانه در استانبول نمایشگاه های مختلفی در زمینه های گوناگون برگزار می شود که اکثر آن ها برای بسیاری از صاحبان مشاغل و برندها می تواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقای سطح فعالیتشان باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط