نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت
تور های نمایشگاهی آلمان - Marathonmall

شهر برگزاری : فرانکفورت، آلمان |

تاریخ برگزاری : 07 لغایت 09 آبان 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت (Marathonmall)

نمایشگاه محصولات ورزشی ماراتون مال (Marathonmall) از سال 1989 در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود. در ان نمایشگاه می‌توان جدیدترین مدهای ورزشی را یافت، یک فروش اخر فصل ارزان قیمت بدست آورد و یا فقط به گشت و گذاردر نمایشگاه پرداخت و از محصولات الهام گرفت.
این نمایشگاه نه تنها مناسب حرفه‌ای‌هاست بلکه برای دوندگان آماتور، ورزشکارانی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند و دوستداران ورزش نیز می‌باشد.
دوندگانی با هر سنی و عملکردی، می‌توانند از مشاوره بهره منده بشوند و معامه کنند.
علاوه بر انتخاب مسابقه، محصولات و خدماتی در زمینه‌های ورزشی، بهداشتی، غذایی، بهداشتی و در مکانی بالغ بر 2600 متر مربع مساحت ارائه می‌شوند.
این نمایشگاه هر ساله در فرانکفورت آلمان برگزار می‌شود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

دوچرخه سواری، وسایل ورزشی معلولین، وسایل ورزشی مقاومتی، مد، سلامت، لوازم تناسب اندام، ورزش های سرگرم کننده، ورزش کودکان، تغذیه، دو میدانی، اسکیت رانی، حمام اسپا، داروهای ورزشی، تورهای ورزشی، پوشاک ورزشی، تمرین و تندرستی.

مشخصات تور نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت (Marathonmall)

تاريخ حركت : 06 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 10 یا 15 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی لوازم ورزشی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر فرانکفورت

فرانکفورت به عنوان یک شهر پیشرفته آلمان امروزه  شهری ثروتمند وقطب ادبی ، هنری و اقتصادی این کشور محسوب می شود. فرانکفورت از نظر بین المللی نیز شهری شناخته شده است ،بانک مرکزی اروپا در این شهر قرار دارد و مهمترین شهر اقتصادی اروپا تلقی می شود. فرانکفورت در مرکز اروپا قرار گرفته و به همین دلیل یکی از شهرهای مورد توجه اروپاییان برای برگزاری نمایشگاه است. طیف وسیعی از تورهای نمایشگاهی آلمان به این شهر اختصاص می یابد. شرکت در نمایشگاه های فرانکفورت امکان برقراری ارتباط با فعالان صنایع مختلف را به بازدید کنندگان خواهد داد. فرانکفورت با تمام زیبایی ها و فرصت هایش منتظر حضور شما است تا قدم های بلند و استواری برای رونق کسب و کار خود بردارید

 

هتل های پیشنهادی فرانکفورت - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های فرانکفورت

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط