نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول
تور های نمایشگاهی ترکیه - IMOT OBJET
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : استانبول، ترکیه |

تاریخ برگزاری : 12 لغایت 17 مرداد 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول (IMOT OBJET)

هزاران محصول مجلل با طراحی لوکس شامل مبلمان لوکس، ظروف شیشه‌ای زیبا، محصولات خواب، منسوجات خانگی، نورپردازی و فرش و قالیچه در این رویداد عرضه می‌گردد. متخصصین، تولیدکنندگان، طراحان و خریداران از سراسر جهان در نمایشگاه بین‌الملی حضور خواهند داشت. وجود طیف وسیع خریداران و علاقه‌مندان مبلمان در  منطقه اوراسیا، همچنین شهری بینظیر برای تجارت مانند استانبول، باعث شده است این نمایشگاه دارای جایگاهی و اعتباری بالا در صنعت مبلمان جهان باشد.

نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول IMOT OBJET همراه با محصولاتی که راحتی و آسایش در طراحی دارای اهمیت می‌باشد، آینده بخش مبلمان و دکوراسیون را تشکیل می‌دهد. سازندگان خوشنام مبلمان با کیفیت با تلفیق کیفیت و سبک جدید طراحی، به دنبال یافتن راه‌کارهای نوین برای صنعت مبلمان می‌باشند. طراحان دکوراسبون با دستاوردهای جدید خو راهی نمایشگاه IMOT OBJET می‌شوند.

نمایشگاه IMOT OBJET هر ساله در آبان ماه در مرکز نمایشگاهی استانبول CNR برگزار می‌گردد.

مشخصات تور نمایشگاه مبلمان، اثاث خانه، طراحی و دکوراسیون استانبول (IMOT OBJET)

تاريخ حركت : 11 مرداد 1400 | تاريخ برگشت : 15 یا 20 مرداد 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی معماری و دکوراسیون داخلی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که با مساجد باشکوه و زیبا، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد تاریخی و دیدنی، در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است.. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و در واقع استانبول تنها شهر در دنیاست که در دو قاره قرار دارد.مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاپادوکیه، توپکاپی و بسیاری مراکز خرید از جمله دیدنی های شهر استانبول هستند که در تور استانبول باید به دیدن آن ها رفت.
تورهای نمایشگاهی متعددی برای ترکیه و استانبول وجود دارد که مسافران را به بازدید از رویدادهای نمایشگاهی دعوت می کند.سالانه در استانبول نمایشگاه های مختلفی در زمینه های گوناگون برگزار می شود که اکثر آن ها برای بسیاری از صاحبان مشاغل و برندها می تواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقای سطح فعالیتشان باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط