نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF)
تور های نمایشگاهی ایتالیا - METEF
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : ورونا،ایتالیا | تاریخ

برگزاری : 20 لغایت 22 خرداد 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF)

نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF) نمایشگاه جامع در صنعت فلزات، مواد اولیه، فناوری ها و ماشین آلات است مه در کشور ایتالیا برگزار می شود. در این نمایشگاه، توجه ویژه ای به بازیابی و بازیافت فلزات می شود که مورد توجه بسیاری از سازمان های دولتی و شرکت های تولیدی محصولات فلزی، قرار می گیرد. در نمایشگاه متالورژی ورونا، نگاه ویژه ای به صنعت خودرو دارد و چندین سال است که با ارائه راهکار های نوین بکار گیری بازیافت فلزات در خودرو سازی، توجه شرکت های بزرگ صنعت خودرو را به خود جلب کرده است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

بازدیدکنندگان، دست اندرکاران و تأمین کنندگان زنجیره تولید فلزات از بخش های زیر هدف گذاری شده اند: 

  • فرآوری و تولید قطعات و قطعات نیمه آماده 
  • عملیات و ماشینکاری سطح
  • ریخته گری فلزات آهنی و غیرآهنی
  • وسایل نقلیه از خودروهای مسافری تا قطارها، کشتی ها و هواپیما
  • مکانیک، طراحی و مهندسی، الکترومکانیک
  • موارد مورد استفاده در بخش ساختمان
  • شیمی، پتروشیمی و مهندسی مجتمع ها
  • بسته بندی
  • بازیابی و بازیافت
  • انرژی و فناوری های نوین
  • خدمات 

مشخصات تور نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF)

تاريخ حركت : 18 خرداد 1400 | تاريخ برگشت : 22 یا 25 خرداد 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع فلزات

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر ورونا

اگر واژه ی ورونا را به فارسی و یا انگلیسی در هر کدام از موتورهای اینترنتی جستجو نمایید، بی شک شما را در صفحات اول به اسم رومئو و ژولیت می رساند زیرا شهر ورونا در ایتالیا به عنوان زادگاه عشق رومئو و ژولیت این زوج افسانه ای و عاشق شناخته می شود و به همین علت به این شهر پایتخت عشق جهان نیز می گویند و در نهیات ورنا نیز به همین عنوان معروف شده است. شهر ورونا در ایتالیا در ناحیه ی ونتو قرار گرفته است و به نوعی اروپای مرکزی را به ایتالیا نیز متصل می کند. ورونا شهری در شمال ایتالیا است که در ناحیه ‌ی ونتو و در کنار رود آدیگه قرار گرفته است و به این ترتیب اروپای مرکزی را به ایتالیا متصل می ‌کند. شهر ورونا در ایتالیا، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار به شمار می ‌رود و هرچند که معروفیت آن به اندازه ‌ی دیگر شهرهایی ایتالیایی همچون رم، میلان و یا ونیز نمی ‌رسد اما، این بدان معنا نیست که این شهر هیچ وقت شهر مهمی نبوده است!بر اساس شهود تاریخی، شهر ورونا از آن جایی که در سال ۸۹ قبل از میلاد به استعمار روم باستان در آمده بود در آن زمان به یکی از شهرهای مهم اروپایی تبدیل شده بود. از آن دوران در شهر ورونا، آثار بسیار زیادی باقی مانده است که به طور مثال می توانیم به آمفی ‌تئاتر رومی از این آثار به جای مانده، اشاره نماییم.ورونا شهری است که با کوچه‌ های روستایی، میادین زیبا و رویایی و ویرانه‌ های رومی با شکوه آزاد از گذر زمان پر شده است. درباره ی ورونا جالب است بدانید که در این شهر بیشتر نقاط به رنگ صورتی است که همین زیبایی و جذابیت این شهر را دوچندان می کند. یکی از نکات جالب دیگری که درباره ی ورونا وجود دارد این است که این شهر را شکسپر بیشتر معروف کرده استبا این وجود که بسیار از رومئو و ژولیت تعریف کردیم، باید اول از همه به سراغ این عاشق و معشوق برویم. خانه ی ژولیت، معروف ‌ترین مکان گردشگری در شهر ورونا در ایتالیا به شمار می ‌رود. این مسئله را که شخصیت رومئو و ژولیت در داستان شکسپیر شاید کاملاً تخیلی باشند را به کنار می گذاریم و در عوض به این می پردازیم که با این وجود که ژولیت واقعاً در این خانه زندگی نکرده است اما بالکن معروف این خانه و مجسمه‌ ی برنز ژولیت که در حیاط این خانه قرار گرفته است، عشاق و دوستداران این داستان رمانتیک را به سمت خود جلب کرده است. شاید باورتان نشود اما مسئولین این خانه، تیمی را استخدام کرده ‌اند تا به نامه‌ های فرستاده شده برای ژولیت پاسخ دهند. لقب شهر عشق که به ورونا نسبت داده می‌ شود در واقع از وجود همین خانه نشأت می‌ گیرد. جالب است بدانید که با این که خانه‌ ی رومئو (Romeo’s House) نیز هم در نزدیکی خانه ی رومئو قرار گرفته است اما به اندازه ی خانه ی ژولیت تا به الان مورد توجه واقع نشده است.

نمایشگاه متالورژی و ریخته گری ورونا (METEF)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط