نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا
تور های نمایشگاهی ایتالیا - (Cosmoprof)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : بولونیا،ایتالیا
تاریخ برگزاری :        10 اسفند 1401 لغایت 11 فروردین 1402

معرفی نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا (Cosmoprof)

نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا (Cosmoprof) بیش از 50 سال است که به صورت تخصصی به ارائه تازه ترین دستاورد ها و برند های لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازد و از این رو یکی از مهمترین نمایشگاه های این حوزه می باشد. در این نمایشگاه بین المللی، معتبر ترین برند ها و شرکت های آرایشی و بهداشتی شرکت می کنند و فرصتی استثنایی را برای توسعه شبکه های خرید و فروش را برای تولید کنندگان ایجاد می کند. نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا همزمان با نمایشگاه بسته بندی لوازم آرایشی بولونیا (Cosmopack) برگزار می شود و از این جهت رویدادی جذاب و کاربردی برای دست اندرکاران صنعت آرایشی و بهداشتی است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

  • بخش ناخن
  • بخش مو
  • سالن های زیبایی و اسپا
  • محصولات سبز
  • عطریات و لوازم آرایشی

مشخصات تور نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا (Cosmoprof)

تاريخ حركت : از 9 اسفند هر هفته

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی لواز آرایشی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر بولونیا

بولونیا از شهر های تاریخی و تماشایی شمال کشور ایتالیا است. این شهر سرشار از بنای های تاریخی و بازمانده از زمان رنسانس است که قدم زدن در آن را به تجربه ای بی نظیر تبدیل می کند. تالار شهر (City Hall)، فواره نپتون(Fountain of Neptune)، کلیسای سن پترونیو(Basilica di San Petronio) و برج های تاریخی آسینلی (Asinelli) و گاریسندا(Garisenda) نمونه هایی بسیار زیبا از مجموعه جاذبه های تاریخی شهر بولونیا است. علاوه بر این جذابیت های تاریخی، شهر بولیونیا دارای خیابان ها و محله هایی توریستی است که در آنها می توان طیفی گسترده از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های نقلی و سنتی یافت. بولونیا همواره شهری مهم در ایتالیا بوده است و در سال 2000 میلادی این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا و در سال 2006 میلادی، شهر موسیفی یونسکو، معرفی شد. شهر بولونیا از نظر کشاورزی، صنعتی، اقتصادی و حمل و نقل، پایگاهی مهم برای کشور ایتالیا است و با داشتن مجموعه ای نمایشگاهی فعال، این شهر هر ساله محل برگزاری بسیاری از نمایشگاه های ایتالیا است. به همین دلایل، شهر بولونیا یکی از ثروتمند ترین شهر های ایتالیا به شمار می رود.

هتل های پیشنهادی بولونیا - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های بولونیا

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط