نمایشگاه مواد غذایی، فناوری و بسته‌بندی استانبول
تور های نمایشگاهی ترکیه - Mersin
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : استانبول، ترکیه |

تاریخ برگزاری : 11 لغایت 16 خرداد 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه مواد غذایی، فناوری و بسته‌بندی استانبول (Mersin)

نمایشگاه مواد غذایی، فناوری و بسته‌بندی استانبول Mersin بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی غذاهای مدیترانه‌ای محسوب می‌شود. نمایشگاه مواد غذایی، فرآیند غذا و بسته‌بندی مرسین متخصصین صنعت غذا را گرد هم جمع می‌آورد تا از جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی صنعت غذا رونمائی نمایند و به تبادل نظر در مورد راهکارهای غذایی بپردازند. انتقال تجارب و دانش در بخش غذا از مهم‌ترین اهداف نمیشگاه مرسین محسوب می‌شود. جدیدترین تکنولوژی فرآوری و بسته‌بندی محصولات غذایی در نمایشگاه مرسین توسط معتبرترین برندهای غذایی ترکیه و سراسر جهان در این نمایشگاه عرضه می‌گردد. این نمایشگاه بستر مناسبی برای یافتن سرمایه گذار، تأمین کننده و خریدار محصولات غذایی می‌باشد. به دلیل حضور برندهای معتبر جهان، این نمایشگاه دارای جایگاه و اعتبار جهانی است و مرکز محصولات غذایی و صادرات غذا محسوب می‌گردد.

نمایشگاه مواد غذای، فنآوری و بسته‌بندی مرسین هر ساله در آبان ماه در مرکز نمایشگاه CRT مرسین برگزار می‌گردد.

مشخصات تور نمایشگاه مواد غذایی، فناوری و بسته‌بندی استانبول (Mersin)

تاريخ حركت : 10 خرداد 1400 | تاريخ برگشت : 14 یا 20 خرداد 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت بسته بندی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که با مساجد باشکوه و زیبا، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد تاریخی و دیدنی، در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است.. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و در واقع استانبول تنها شهر در دنیاست که در دو قاره قرار دارد.مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاپادوکیه، توپکاپی و بسیاری مراکز خرید از جمله دیدنی های شهر استانبول هستند که در تور استانبول باید به دیدن آن ها رفت.
تورهای نمایشگاهی متعددی برای ترکیه و استانبول وجود دارد که مسافران را به بازدید از رویدادهای نمایشگاهی دعوت می کند.سالانه در استانبول نمایشگاه های مختلفی در زمینه های گوناگون برگزار می شود که اکثر آن ها برای بسیاری از صاحبان مشاغل و برندها می تواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقای سطح فعالیتشان باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط