نمایشگاه ورزش های زمستانی ایتالیا
تور های نمایشگاهی ایتالیا - Prowinter
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : بولزانو،ایتالیا | تاریخ برگزاری : 18 لغایت 20 فروردین 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه ورزش های زمستانی ایتالیا (Prowinter)

نمایشگاه ورزش های زمستانی ایتالیا (Prowinter) تنها نمایشگاه تخصصی و تجاری در زمینه لوازم و تجهیزات اسکی و به طور کل ورزش های زمستانی است. این نمایشگاه که در شهر بولزانو و در کشور ایتالیا برگزار می شود، محلی برای جمع شدن سازندگان و تجار بزرگ و خرده فروشان وسایل اسکی است و از این بستر فوق العاده جهت توسعه همکاری های خود و آشنا شدن با تازه ترین مدل ها، استفاده می کنند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

بخش های اصلی این نمایشگاه عبارتند از: لباس و تجهیزات ورزش های زمستانی، تجهیزات نگهداری برای باشگاه های اسکی و اجاره اسکی، ماشی آلات و خدمات اجاره اسکی، تجهیزات و خدمات برای مناطق ورزش های زمستانی و تجهیزات نجات. بازدید کنندگان از نمایشگاه Prowinter عبارتند از: اجاره اسکی، خدمات اسکی، مدارس اسکی، مدرسان اسکی و باشگاه های اسکی، انجمن های ورزش های زمستانی، مدیران مناطق اسکی، سازمان های کمک های اولیه، راهنمایان کوه. غرفه داران شامل: نمایندگان فروش، تولید کنندگان، وارد کنندگان می باشند. تور اسکی Prowinter برای بار چهارم این نمایش تخصصی را با تمام محصولات و اطلاعات درباره اسکی روی کوه، رویه های جدید در ورزش های زمستانی ارتقاء خواهد داد ، همچنین تنها بستر تخصصی درباره اسکی روی کوه در اروپا را ارایه می دهد. این نمایشگاه در سال جدید همراه با نمایشگاه Alpitec (نمایشگاه تجاری بین المللی برای کوه نوردی و فناوری های ورزش های زمستانی) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه، دروازه ای به بازار ورزش های زمستانی آلپاین می باشد که به تمام بخش ها یا شرکت هایی که در بخش صنعت ورزش های زمستانی می باشند یا دوست دارند تا یکی از آن ها باشند توصیه می شود.

مشخصات تور نمایشگاه ورزش های زمستانی ایتالیا (Prowinter)

تاريخ حركت : 15 فروردین 1401 | تاريخ برگشت : 22 یا 24 فروردین 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی تجهیزات ورزشی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر بولزانو

شهر بولزانو ( تلفظ ایتالیایی بولتسانو ) مرکز استان تیرول جنوبی در شمال کشور ایتالیاست . استان تیرول شمالی ترین استان کشور ایتالیا است که بر روی دامنه های رشته کوه آلپ واقع شده است .این استان یکی از خاص ترین مناطق کشور ایتالیا است که فرهنگ آن تلفیقی از فرهنگ های ایتالیایی و آلمانی است . زبان مردم شهر هم عمدتا آلمانی و ایتالیایی است .این استان به دلیل منطقه استراتژیک خود دارای سطح بالایی از توجهات دولت ایتالیا  است که شامل طیف وسیعی از قدرت های قانونگذاری و اجرایی منحصر به فرد و یک رژیم مالی است که اجازه می دهد تا بخش عمده ای از درآمد های مالیاتی را حفظ کند. از سال 2016 تیرول جنوبی یکی از  ثروتمندترین استان های  ایتالیا و یکی از ثروتمندترین مناطق اتحادیه اروپا است .شهر بوزن بولزانو که مرکز استان تیرول جنوبی است دارای نزدیک به صدو ده هزار نفر جمعیت است که بزرگترین شهر در استان تیرول جنوبی به حساب می آید . این شهر همواره برای داشتن کیفیت خوب زندگی مشهور بوده است .این شهر دارای یک دانشگاه آزاد  ( دانشگاه غیر دولتی بوزن بولزانو ) است که در آن کلاس های درس ،  سخنرانی ها و سمینارها به زبان انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی برگزار می شود . این دانشگاه تنها دانشگاه سه زبانه کشور ایتالیا است .این شهر همیشه به خاطر داشتن فرهنگ ها و زبان های مختلف به عنوان پل بین شمال و جنوب ایتالیا در نظر گرفته شده است .شهر بولزانو درای مساحتی برابر با 53 کیلومتر مربع است که 28 کیلومتر مربع آن قابل سکونت است و مورد استفاده مسکونی قرار گرفته است .مرتفع ترین نقطه شهر 1616 متر بالاتر از سطح دریا و پست ترین نقطه آن 232 متر بالاتر از سطح دریا است . نزدیک ترین شهر به بولزانو شهر ترنتو در فاصله 58 کیلومتری آن است .بولزانو به دلیل شرایط کوهستانی خود یک شهر سرد به حساب می آید . میانگین دمانی سالانه آن 11 درجه سانتی گراد است و متوسط بارش باران در یک سال 784 میلی متر تخمین زده شده است تابستان ها در بولزانو معتدل و دلپذیر و زمستان ها بسیار سرد هستند .  حداقل در 8 ماه از 12 ماه سال حداقل دما زیر 10 درجه سانتی گراد است که همین امر این شهر را به یک شهر نسبتا سردسیر تبدیل کرده است .

نمایشگاه ورزش های زمستانی ایتالیا (Prowinter)

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط