نمایشگاه و کنفرانس بین المللی خدمات دریایی بندر آنتورپ
تور های نمایشگاهی بلژیک - Port of Antwerp
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : بندر آنتورپ،بلژیک |

تاریخ برگزاری : 08 لغایت 10 بهمن 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه و کنفرانس بین المللی خدمات دریایی بندر آنتورپ

نمایشگاه  و کنفرانس بین المللی خدمات دریایی بندر آنتورپ (Antwerp Marine Energy Transition Forum) دومین دوره خودش را برگزار می کند. این کنفرانس در شهر آنتروپ کشور بلژیک و با همکاری مقامات بندر این شهر برگزار می شود. هدف اصلی این کنفرانس، بررسی سوخت های جایگزین و فناوری های سبز در انرژی دریایی است. حمل و نقل دریایی یا به حداقل رساندن رد پای کربن در آن، از موضوعات اصلی است که در نمایشگاه دریایی بندر آنتروپ مورد تحلیل قرار می گیرد. در کنار این کنفرانس و ده ها سخنرانی تخصصی، نمایشگاهی برای عرضه تازه ترین فناوری های توسعه انرژی های سبز در صنعت دریایی، برگزار می شود و مورد توجه بسیاری از سازمان ها و دولت های بین المللی قرار می گیرد.

مشخصات تور نمایشگاه و کنفرانس بین المللی خدمات دریایی بندر آنتورپ

تاريخ حركت : 07 بهمن 1400 | تاريخ برگشت : 12 یا 15 بهمن 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت دریایی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر بندر آنتورپ

بندر آنتورپ دروازه اصلی ورود به اروپا است که در  80 کیلومتری دریای شمال و در بلژیک واقع شده است.بندر آنتورپ یک بندر دریایی در قلب اروپا است که برای بارگیری کشتی‌ها قابل دسترس است.بعد از روتردام، بندر آنتروپ، دومین بندر بزرگ دریایی اروپااست.معرفی بندر آنتورپاین بندر با کشتی‌های بیش از 100000 تن ناخالص تا 80 کیلومتری زمین قابل پیمایش است.اسکله‌های بندر آنتورپ از طریق راه آهن، جاده و آبراه‌های رودخانه و کانال‌ها به مناطق داخلی متصل می‌شوند.در نتیجه، بندر آنتورپ به یکی از بزرگترین بنادر دریایی اروپا تبدیل شده است و همانطور که گفتیم از نظر حمل بار در رتبه دوم پس از روتردام قرار دارد.این بندر دارای امکاناتی برای رسیدگی و ذخیره انواع محصولات از جمله بارگیری و تخلیه، ذخیره سازی، بسته‌بندی مجدد و توزیع با اتصال کامل در مناطق داخلی کشور است.بندر آنتورپ از قرن دوازدهم میلادی تاکنون برای تجارت مورد استفاده قرار گرفته است، تا زمانی که اشغال اسپانیا سبب بسته شدن حمل و نقل بین المللی در آن شد و شهر آنتورپ نقش خود را به عنوان مرکز تجارت جهانی از دست داد.تا اینکه ناپلئون بناپارت در سال 1811 دستور ساخت اسکله بناپارت را داد و  به توانایی‌های آنتورپ پی برد.به لطف انقلاب صنعتی و پیوندهای تجاری با آفریقا  آمریکا و آسیا، بندر آنتورپ در قرن بعد، سالانه 4.5 درصد رشدکرد.امروزه، آنتورپ از مرز حمل 200 میلیون تن بار در سال عبور کرده است. بندر آنتورپ با ظهور حمل و نقل کانتینر شکل و اهمیت امروزی خود را بدست آورد.منطقه بندر به تدریج گسترش یافت و اکنون مستقیماً با هلند همسایه است.

نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل EUROPEAN SHIPPING WEEK

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط