نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل
تور های نمایشگاهی بلژیک - EUROPEAN SHIPPING WEEK

شهر برگزاری : بروکسل،بلژیک | تاریخ برگزاری : 15 لغایت 19 شهریور 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل (EUROPEAN SHIPPING WEEK)

نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل (EUROPEAN SHIPPING WEEK) در ادامه دو کنفرانس پیشین و موفق آن با عنوان هفته کشتیرانی اروپا برگزار می شود. دو دوره پیشین در سال های 2015 و 2017 میلادی برگزار شد و اکنون سومین دوره آن در سال 2020 و در شهر بروکسل، بلژیک برگزار خواهد شد. هفته کشتیرانی اروپا مانند دوره های پیشین خود از چندین سخنرانی و کارگاه های تخصصی و درجه یک بهره خواهد برد. در حاشیه این رویداد بین المللی کشتیرانی، شامی ویژه (Gala Dinner) نیز با حضور بزرگان صنعت کشتیرانی و تاجران معتبر، برگزار می شود.

مشخصات تور نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل

تاريخ حركت : 14 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 18 یا 22 شهریور 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت کشتیرانی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر بروکسل

کشور بلژیک یکی از کشور های اروپایی بوده که پایتخت آن را شهر بروکسل بر عهده گرفته است. این شهر وسعت چندانی ندارد اما تاریخ پر ماجرایی داشته است به همین دلیل از جمله شهرهای تاریخی و قدمت دار در جهان شناخته شده است که امروزه بیش از۱۰۰ موزه در بروکسل جای گرفته و مکان خوبی برای بازدیدکنندگان و توریست ها به شمار می آید. مردم بروکسل به دو زبان فرانسوی و هلندی صحبت می کنند. این شهر آب و هوایی معتدل داشته و در تمامی فصول سال جای مناسبی برای سفر محسوب می شود.شهر بروکسل همچنان شهری مدرن و پیشرفته است که امروزه در بردارنده ی هتل ها و رستوران های لوکس و گران قیمتی می باشد که مستقر شدن در برخی از این رستوران ها و هتل ها هزینه های بالایی را شامل می شوند. این شهر چنان عظمت و شکوهی دارد که در تمامی اروپا مورد شهرت قرار گرفته و با نام پایتخت اروپا از بروکسل یاد می شود. بیشترین بخش جاذبه های گردشگری بروکسل را موزه ها و کلیساها به خود اختصاص داده اند به طوری که در برخی از مکان های عمومی مانند پارک سنکوآنتنر هم موزه ای بنا شده است. شاید زیباترین جاذبه گردشگری بروکسل اتومیوم باشد که از نه گوی استیل ساخته شده و بعد از پنجاه و چند سال باز هم برای مردم بروکسل جذاب است 

نمایشگاه و کنفرانس خدمات دریایی بروکسل EUROPEAN SHIPPING WEEK

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط