نمایشگاه کانتون گوانجو چین
تور های نمایشگاهی چین - Canton Fair
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : گوانجو، چین |

تاریخ برگزاری : 26 فروردین لغایت 04 اردیبهشت 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه کانتون گوانجو چین (Canton Fair)

نمایشگاه واردات و صادرات چین (Canton Fair) از جمله مهم ترین نمایشگاه هایی است که در عرصه اقتصادی و تجاری به صورت سالانه در کشور چین و شهر گوانگژو برگزار می شود. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تجاری در چین به شمار می رود و همانند بسیاری از نمایشگاه های تجاری دیگر، نمایشگاه کانتون چین به عنوان یک رویداد جامع بین المللی کارکردهای به خصوص خود را دارد.این نمایشگاه شامل محصولات وارداتی و صادراتی می شود که می تواند موجب شود بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل که اکثرا در تورهای نمایشگاهی به دنبال رونق کسب و کار خود هستند، با حضور در این نمایشگاه حداکثر استفاده را برای شغل و زمینه فعالیتشان داشته باشند. همکاری های اقتصادی و فنی و مبادلاتی، بازرسی کالا، بیمه، حمل و نقل، تبلیغات و مشاوره های تجاری از فعالیت های مهمی است که در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و ارائه محصولات صورت می گیرد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

نمایشگاه گوانجو: فاز اول
ماشین‌های بزرگ و کوچک صنعتی، دوچرخه و موتور سیکلت، قطعات یدکی خودرو، لاستیک، فراورده‌های شیمیایی، سخت افزار، ابزار آلات، خودرو، ماشین‌آلات ساختمانی و جاده‌ای و کشاورزی، کامپیوتر و لوازم جانبی، محصولات الکتریکی ولوستر و چراغ، مصالح ساختمانی و دکوراسیون و بهداشتی ساختمان، کفپوش، کاشی، کابینت، لوازم خانگی برقی و غیره.

نمایشگاه گوانجو: فاز دوم
لوازم آشپز خانه و پذیرایی، سرامیک، شیشه و بلور، هنرهای شیشه و سفال و سرامیک، مبلمان، لوازم باغبانی، سنگ‌های تزیینی، صنایع دستی، لوازم حصیری، ست اتاق خواب، آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، ساعت، لوازم دکوری و هدیه، لوازم مخصوص جشن‌ها و لوازم تحریر و غیره.

نمایشگاه گوانجو: فاز سوم
جواهرات، انواع پوشاک، آویزها و تزیینات، محصولات خز، چرم و فوم، الیاف و مواد خام پارچه، منسوجات خانگی و حوله، پرده، فرش روفرشی و کناره، محصولات بومی چین، مواد خوراکی، بهداشتی و دارویی، دستگاه‌های پزشکی، ارتوپدی و توانبخشی، لوازم ورزشی و پرورش اندام، لوازم مسافرتی، لوازم اداری، کیف و کفش و چمدان و غیره.

مشخصات تور معرفی نمایشگاه کانتون گوانجو چین (Canton Fair)

تاريخ حركت : در خانه | تاريخ برگشت : در خانه

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای چین

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی تجارت

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر گوانجو

گوانجو یکی از بزرگترین شهرها در کشور چین است.این شهر در جنوب کشور چین واقع شده و هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند.گوانجو پیشینه ای تاریخی و باستانی دارد و قدمت آن به ۲ هزار سال پیش باز می گردد.پارک آبی چیملونگ، موزه هنر رد تروی، پارک یوئه ژیو و خیابان شانگ سیاجیو از مهم ترین نقاط گردشگری هستند که می توانید هنگام سفر به این شهر از آن ها بازدید نمایید.همچنین طبیعت و کوه های زیبای بایون نیز از مکان هایی است که حتما باید به دیدن آن ها رفت.
در شهر گوانجو سالانه نمایشگاه های متعددی در زمینه های اقتصادی و تجاری برگزار می شود.نمایشگاه های گوانجو هر ساله میزبان بازدیدکنندگان و تجار فراوانی است که برای پیشرفت زمینه شغلی خود به این کشور سفر و از نمایشگاه های چین بازدید می کنند.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط