نمایشگاه کشاورزی آدانا ترکیه
تور های نمایشگاهی ترکیه - Adana Agriculture Fair
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : آدانا، ترکیه | تاریخ

برگزاری : 11 لغایت 15 آبان 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه کشاورزی آدانا ترکیه - Adana Agriculture Fair

نمایشگاه کشاورزی آدانا ترکیه  (Adana Agriculture Fair)  یکی از جامع ترین نمایشگاه های کشاورزی منطقه است که در فضایی به اندازه 35،000 متر مربع برگزار می شود. این نمایشگاه بین المللی صد ها تولید کننده، پخش کننده و مصرف کننده نهایی را گرد هم می آورد و تازه ترین پیشرفت های حوزه کشاورزی و دامداری را به نمایش می گذارد. از ماشین آلات سنگین کشاورزی و سیستم های آبیاری تا فناوری های سبز و پرورش دام، نمایشگاه کشاورزی آدانا، محلی مناسب برای دست اندرکاران و علاقه مندان به صنعت کشاورزی است.

مشخصات تور نمایشگاه کشاورزی آدانا ترکیه - Adana Agriculture Fair

تاريخ حركت : 10 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 14 یا 20 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی کشاورزی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر آدانا

شهر آدانا یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که قدمت آن به هزاره ی هفتم قبل از میلاد برمی گردد. تمدن های بی شماری که این سرزمین را به تصرف خود درآوردند و بر آن تسلط یافتند، لایه هایی از گنجینه های باستانی را در این شهر جای داده و سرنخ هایی از گذشته پیچیده این منطقه نشان می دهند. شهر آدانا به دلیل رشد اقتصادی و اهمیت تاریخی، در میان توریست های محلی و بین المللی یک شهر محبوب است. این شهر گزینه های اقامتی زیادی نیز برای بازدید کنندگان ارائه می دهد.

شهر آدانا در جنوب مرکزی کشور ترکیه واقع شده است. آدانا یکی از آن شهرهایی است که در طول تاریخ از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. شهر آدانا، شهری با موقعیت استراتژیک کلیدی در مسیرهای معاملاتی و نظامی محسوب می شده است. تمدن های حاکم بر این شهر به طور پراکنده تغییر کرده اند و در حدود هجده تمدن بر این شهر حاکم بوده که هر یک از آنها آثار خود را، چه به صورت بنای تاریخی و چه کتیبه برجای گذاشته اند. گویی هر یک از آنها در تلاش بوده اند تا سلطه خود را برای همیشه در این شهر جاودانه کنند.

هر تمدنی که در این منطقه پر رنگ تر و قدرتمندتر بوده است، یقیقا امروز ویرانه هایی از آن قابل ردیابی است. تمدنهایی که در تاریخ شهر آدانا نقش داشته اند، گاه در شهرهای باستانی و گاه در تپه های خاکی پنهان شده اند. بیش از ده شهرک باستانی قابل توجه در این شهر وجود دارد که به طور آشکار، نمایانگر ثروت تاریخی و فرهنگی این شهر است.

شهرک باستانی میسیس در سواحل رودخانه جیحان و در بزرگراه بین آدانا و جیحان واقع شده است. تاریخچه این شهرک باستانی به هزاره سوم دوره هیتیت بر می گردد و آن زمان به منظور کاربرد نظامی و تجاری ساخته شد. پل نه طاق میسیس در کنار رودخانه جیحان، در قرن 4 میلادی در دوران روم ساخته شد و موزه میسیس موزاییک نیز اهمیت و ارزش تاریخی بالایی دارد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط