نمایشگاه کشاورزی آنتالیا ترکیه
تور های نمایشگاهی ترکیه - Growtech Eurasia
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : آنتالیا، ترکیه |

تاریخ برگزاری : 03 لغایت 06 آذر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه کشاورزی آنتالیا (Growtech Eurasia)

نمایشگاه کشاورزی آنتالیا (Growtech Eurasia) هر ساله در کشور ترکیه برگزار می شود و در سال های اخیر به نمایشگاه کشاورزی بسیار معتبری در منطقه تبدیل شده است. نمایشگاه کشاورززی آنتالیا را می توان از بزرگترین نمایشگاه های ترکیه دانست که بیش از 600 شرکت کننده تازه ترین فناوری های کشاورزی خود را در زمینه هایی چون تجهیزات، ماشین آلات، کشت، مواد غذایی اولیه، آبیاری و … را به نمایش می گذرانند. برای دست اندرکاران و متخصصین کشاورزی ایرانی که قصد همکاری و یا توسعه کسب و کار خود را با کشور ترکیه را دارند، نمایشگاه کشاورزی آنتالیا ترکیه، بهترین فضا برای آنهاست.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

پرورش دهندگان  و تولیدکنندگان، گلخانه داران، مدیران و متخصصان و کارمندان و کارگران شرکت های کشاورزی،  توزیع کنندگان، فروشندگان شرکت های وارداتی، توزیع کنندگان و فروشندگان شرکت های صادراتی، موسسات کشاورزی و سازمان های غیر دولتی و غیر انتقاعی، اتاق های کشاورزی، روسا و مدیران و کارشناسان موسسات دولتی وابسته به کشاورزی، سرمایه گذاران بین المللی ، دانشگاه ها و مطبوعات و رسانه ها

مشخصات تور نمایشگاه کشاورزی آنتالیا (Growtech Eurasia)

تاريخ حركت : 02 آذر 1400 | تاريخ برگشت : 08 آذر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر آنتالیا

شهر آنتالیا برای ما ایرانی ها مقصدی آشناست. با داشتن سواحلی تماشایی، کافه های نقلی و مراکز خرید عظیم، آنتالیا به مقصد گردشگری پرطرفداری در منطقه تبدیل شده است. آنتالیا از داشتن هتل هایی بی نظیر که امکانات و خدمات کاملی را ارائه می دهند، سود می برد و هر کدام از هتل های آنتالیا را شاید یک مقصد گردشگری بتوان خواند. شهر آنتالیا بزرگترین شهر ساحلی ترکیه در کنار دریای مدیترانه است که قدمتی بسیار تاریخی نیز دارد و به 200 سال قبل از میلاد بر می گردد.  این رو در سرتاسر شهر بنا های تاریخی از آن زمان از جمله دروازه هادریان (Hadrian’s Gate) که بسیار با ارزشند. برج هیدیرلیک، مسجد اسکله، مدرسه کاراتای، مناره کسیک، آبشار دودن، پل آراپسو و بسیاری بنای های دیگر در کنار مجتمع های فراوان تجاری و تفریحی، آنتالیا را به قطب گردشگری در ترکیه تبدیل کرده است. هر ساله بیش از 10 میلیون گردشگر از شهر آنتالیا دیدن می کنند و همین آمار باعث شده است که آنتالیا به پایگاهی اقتصادی مهمی در ترکیه تبدیل شود که هر ساله میزبان نمایشگاه های ترکیه می باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط