نمايشگاه بين المللی آلومينيوم دوسلدورف آلمان
تور نمایشگاهی آلمان - Aluminium 2022
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدورف،آلمان
تاریخ برگزاری : 05 لغایت 07 مهر 1401

نمايشگاه بين المللی آلومينيوم دوسلدورف آلمان

نمایشگاه آلومینیوم در دوسلدورف (Aluminium) یک مجموعه کامل درباره تمامی بخشهای صنعت آلومینیوم میباشد. این مکان، فرصتی بین المللی برای تهیه کنندگان مواد اولیه، محصولات نیمه تمام و تمام شده ، تولید کنندگان ماشین آلات و تجهیزات استخراج، تصفیه و تولید آلومینیوم، تولید کنندگان ماشین آلات، تجارت فلزات سبک، مشاوران، متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران این صنعت است. بیش از 18،000 بازدید کننده متخصص از سراسر جهان برای آشنایی ودست یابی به متدها و تکنولوژی های جدید دنیای آلمینیوم، نه تنها از جانب تولید کنندگان مواد خام بلکه با دیدار با کارشناسان و صاحبان پالایشگاه ها، تامین کنندگان وتولید کنندگان قطعات خودرویی، صنایع ساختمانی و تامین کنندگان آخرین فن آوریهای و ماشین آلات روز اکستروژن، عملیات حرارتی، ریخته گری، برش یا پوششدهی سطحی قطعات آلمینیومی خود را به دوسلدورف آلمان میرسانند. این نمایشگاه با یک کنفرانس آلومینیومی توسط GDA، انجمن صنایع آلومینیوم،تکمیل شده است که در آن موضوعات فعلی صنعت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سالنها و غرفه های در دسته های زیر طبقه بندی شده اند: غرفه صنایع ریخته گری، غرفه صنایع پوشش دهی و آبکاری، غرفه تجهیزات و فن آوری تولیدات اولیه، غرفه اتصلات و جوشهای آلمینیوم، غرفه صنایع سولار، غرفه منیزیم.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

مخاطبین این نمایشگاه:تهیه کنندگان مواد اولیه، تولید کنندگان ماشین آلات، تجهیزات، تصفیه و تولید آلومینیوم- تجار فلزات سبک – مشاوران، متخصصین و کارشناسان صنعت آلومینیوم- صاحبان پالایشگاه ها- تولید کنندگان قطعات خودرو، صنایع ساختمان و تامین کنندگان اکستروژن، مهندسین ریخته گری و جوشکاری .

نمايشگاه بين المللی آلومينيوم دوسلدورف آلمان

تاريخ حركت : 04 مهر 1401 | تاريخ برگشت : 08 یا 10 مهر 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع فلزات

مشخصات محل برگزاری

معرفی دوسلدورف

یکی از شهرهای غربی آلمان که یک شهر تجاری است، شهر دوسلدورف می باشد که در کناره رود راین قرار دارد. این شهر با وجود برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های متعددی در ایام مختلف سال توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. دوسلدرف را می توان یکی از برترین شهرهای نمایشگاهی آلمان برشمرد که هر ساله پذیرای هزاران نفری است که از نمایشگاه های آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در کنار بازدید از نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف می توانند از جاذبه های منحصر به فرد و مراکز تجاری متعدد این شهر نیز بازدید کنند که یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. دوسلدورف میزبان طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی است که بسیار پرطرفدار هستند از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت آلومینیم، نمایشگاه تجهزات پزشکی آلمان، نمایشگاه شیشه و پنجره و نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm) اشاره کرد. نمایشگاه های آلمان در شهرهای هانوفر، شهر مونیخ و شهرهای دیگر نیز برگزار می شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما دوسلدورف مدرن جایگاه خود را در عرصه بین المللی یافته و به سرعت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. تورهای آلمان با بازدید از نمایشگاه های دوسلدورف کامل خواهد شد. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و استثنایی ترین سفر تجاری خود را آغاز کنید.

هتل های پیشنهادی دوسلدورف - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های دوسلدورف

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط