نمایشگاه صنعت بسته بندی دوسلدورف
تور های نمایشگاهی آلمان - (Interpack)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدورف،آلمان |

تاریخ برگزاری : 04 لغایت 13  خرداد 1402 

معرفی نمایشگاه صنعت بسته بندی دوسلدورف (Interpack)

نمایشگاه صنعت بسته بندی دوسلدورف (Interpack) را می توان مهمترین و کامل ترین رویداد صنعت بسته بندی در جهان دانست. این نمایشگاه تقریبا تنها نمایشگاه بسته بندی بین المللی است که جدید ترین راهکار ها و فناوری های بسته بندی از غذا و نوشیدنی گرفته تا دارو و موارد آرایشی را به عرضه متخصصین و عموم قرار می دهد. نمایشگاه اینترپک آلمان هر سه سال یکبار برگزار می شود و از این رو اهمیت فراوانی برای شرکت های صنعتی و مواد غذایی دارد تا با روش ها و استاندارد های پیش روی صنعت بسته بندی آشنا شوند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

  • صنایع غذایی
  • نوشیدنی
  • شیرینی
  • نان
  • دارو
  • مواد آرایشی
  • صنایع غیر مواد غذایی
  • کالاهای صنعتی

مشخصات نمایشگاه صنعت بسته بندی دوسلدورف (Interpack)

تاريخ حركت : 02 یا 03 خرداد 1402 | تاريخ برگشت :15 یا 16 خرداد 1402

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت بسته بندی

مشخصات محل برگزاری

معرفی دوسلدورف

یکی از شهرهای غربی آلمان که یک شهر تجاری است، شهر دوسلدورف می باشد که در کناره رود راین قرار دارد. این شهر با وجود برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های متعددی در ایام مختلف سال توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. دوسلدرف را می توان یکی از برترین شهرهای نمایشگاهی آلمان برشمرد که هر ساله پذیرای هزاران نفری است که از نمایشگاه های آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در کنار بازدید از نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف می توانند از جاذبه های منحصر به فرد و مراکز تجاری متعدد این شهر نیز بازدید کنند که یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. دوسلدورف میزبان طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی است که بسیار پرطرفدار هستند از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت آلومینیم، نمایشگاه تجهزات پزشکی آلمان ،نمایشگاه شیشه و پنجره و نمایشگاه داروسازی دوسلدورف (Expopharm) اشاره کرد. نمایشگاه های آلمان در شهرهای هانوفر، شهر مونیخ و شهرهای دیگر نیز برگزار می شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما دوسلدورف مدرن جایگاه خود را در عرصه بین المللی یافته و به سرعت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. تورهای آلمان با بازدید از نمایشگاه های دوسلدورف کامل خواهد شد. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و استثنایی ترین سفر تجاری خود را آغاز کنید.

هتل های پیشنهادی دوسلدورف - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های دوسلدورف

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط